Knorr-lijnen veranderen fasegewijs naar Knorr Professional


De Citrus Fresh van Knorr Professional

Introductie – De Knorr-lijnen van Unilever Food Solutions veranderen fasegewijs naar Knorr Professional. Na de soepen zijn nu een drietal intense smaakversterkers aan het professionele assortiment toegevoegd.

De Knorr Professional producten zijn producten exclusief voor chefs en bedoeld om chefs te ondersteunen door tijdwinst te realiseren. De producten vormen stuk voor stuk de basis in de keuken, maar kunnen door toevoegingen van de chefs een eigen signatuur krijgen.

Unilever Food Solutions (UFS) is het veranderingsproces bij Knorr gestart met de soepen, maar het assortiment wordt de komende tijd steeds verder uitgebreid. De producten worden ondersteund met diverse recepturen en videofilms met toepassingen.

De Intense Flavours van UFS bestaan uit Citrus Fresh, Deep Smoke en Roast Umami.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

UFS brengt trendrapport ‘Future Menus 2024’ uit

Trends - Unilever Foods Solutions (UFS) heeft haar jaarlijkse trendrapport Future Menus 2024 uitgebracht. In het rapport worden acht wereldwijde trends beschreven in foodservice. Met name de invloed van Gen Z op de voedingsindustrie en de kansen die het biedt voor chef-koks krijgen de aandacht.

Lees bericht




Eveline Nederlof wordt nieuwe directeur Freasy

Benoeming - Freasy, het Rotterdamse bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de productie en verkoop van gezonde en duurzame kant-en-klaar diepvriesmaaltijden heeft een nieuwe CEO. Eveline Nederlof is toegetreden tot de directie in de functie van algemeen directeur.

Lees bericht


Chef-kok Edwin van Gent (UFS) wil chefs creatief uitdagen

Interview - Unilever Food Solutions (UFS) bracht in maart van dit jaar een wereldwijd onderzoek uit naar de belangrijkste Future Menu Trends. In totaal namen marktexperts én 1.600 chefs uit 20 landen deel aan het onderzoek. Uit de verzamelde informatie kwamen acht foodtrends naar voren. Drie daarvan wil UFS dit jaar onder de aandacht brengen van Nederlandse chef-koks. Maar chef-kok Edwin van...

Lees bericht

Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid