La Place opent deuren restaurant in nieuw foodcourt aan A28 in Harderwijk


La Place gerechten

Formulenieuws – De eerste nieuwe La Place van dit jaar opent op vrijdag 28 februari de deuren in Harderwijk. Het restaurant is gevestigd op een nieuw foodcourt langs de A28.

Het nieuwe La Place-restaurant telt ruim 770 m², biedt ruimte aan ruim 300 gasten en beschikt over een ruim terras. De locatie wordt geopend door Dijana Cicak, die sinds 1 juni Marketing Director van La Place is. “We gaan onze gasten hier verrassen en inspireren met tientallen nieuwe gerechten die zijn gecreëerd door de chefs van Jumbo Foodcollege. Deze recepten worden allemaal ter plekke voor de ogen van onze klanten vers bereid. Of het nu gaat om een tussendoortje of een uitgebreide maaltijd. Dat sluit volledig aan op onze campagne ‘Zo smaakt versgemaakt’, aldus Cicak.

Mijlpaal

La Place moest als gevolg van het vertrek van het Canadese warenhuis Hudson’s Bay eind 2019 twaalf locaties sluiten, omdat La Place hier onderhuurder was. De eerste nieuwe locatie in 2020 maakt de opening in Harderwijk dus tot een bijzondere. Ook Cicak is die mening toegedaan en ziet het eerste restaurant van 2020 als een mooie mijlpaal voor La Place. Voorafgaand aan de opening worden de buren uitgenodigd om te kunnen voorproeven. Vrijdag 28 februari gaat de locatie open voor publiek.

90 vestigingen

La Place heeft naast 90 vestigingen in Nederland ook locaties in de Verenigde Staten, Canada, Bali, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk en Duitsland. Sinds begin 2016 maakt de foodserviceformule onderdeel uit van de Jumbo Groep Holding BV.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



3 miljoen Nederlanders gebruiken online supermarkt

Onderzoek – Het aantal mensen dat online boodschappen doet zit in de lift en is sinds 2016 bijna verdubbeld. Het afgelopen jaar hebben bijna 3 miljoen Nederlanders boodschappen gedaan bij een online supermarkt. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Food Monitor, onderzoek van online onderzoekbureau Multiscope onder 7.300 Nederlanders. Van alle Nederlanders heeft 21% in het afgelopen jaar besteld bij een online...

Lees bericht

Jumbo groeit het hardst in marktaandeel

Supermarkten – Van alle supermarkten in Nederland groeit Jumbo het hardst. Voor een belangrijk deel wordt die groei gerealiseerd door overnames. Opvallende dalers zijn de discounters Aldi en Lidl. Jaarlijks maakt onderzoekbureau Nielsen de marktaandelen bekend. Albert Heijn is nog steeds met afstand de grootste supermarktketen. Vorig jaar liet Albert Heijn voor het eerst een daling ziien. In het overzicht laat...

Lees bericht


Maagaandeel van buitenshuis ligt op een 14% en groeit gestaag

Analyse – Het maagaandeel, waar marktpartijen graag hun marktposities in uitdrukken, ligt voor de totale buitenhuismarkt op 14 procent en groeit nog gestaag. Van de primaire supermarktklanten kennen Albert Heijn en Coop het hoogste maagaandeel in dit gebruiksmoment. Hiermee wordt de vraag van Ton van Veen, CFO Jumbo, beantwoord die hij tijdens het FSIN congres op de Horecava stelde. Een antwoord dat...

Lees bericht

Walter Seib (HMSHost) nieuwe voorzitter FSIN

Benoeming – Op 14 januari heeft bestuursvoorzitter Paul Bringmann van het Foodservice Instituut Nederland (FSIN) zijn taken overgedragen aan Walter Seib van HMSHost. Hij deed dat tijdens het traditionele brunchcongres in Amsterdam bij de Horecava. Paul Bringmann was de afgelopen zes jaar voorzitter van het FSIN. Onder zijn voorzitterschap is het FSIN fors gegroeid. Bringmann was de founder van restaurantketen, en foodservicebedrijf...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid