L’OUI, de machine voor cocktails
Techniek – Horecabedrijven die cocktails willen aanbieden, maar geen zin hebben of tijd willen vrijmaken voor mixen, shaken of stirren, kunnen kiezen voor L’ OUI. De werking van het apparaat is vergelijkbaar met die van de Nespressomachines, alleen serveert L’OUI cocktails en mocktails.
L’OUI is speciaal ontworpen voor grote horecagelegenheden en festivals en inmiddels ruim een jaar beschikbaar. Locaties waar de L’OUI machines ook worden ingezet zijn strandpaviljoens en horecazaken. De recepten voor L’OUI, zoals Pornstar Martini en Piña Colada, en ook virgin varianten, zijn ontwikkeld in samenwerking met de smaak-experts van The Stillery. Er zijn momenteel twintig cocktail- en vijf mocktailsmaken verkrijgbaar in de speciaal ontwikkelde cans die door L’OUI worden verwerkt. Daan Gijbels, medeoprichter van L’OUI, over zijn cocktailconcept: “Het belangrijkste verschil tussen een reguliere bartender en onze innovatieve nieuwkomer is misschien wel de productiviteit. Een doorgewinterde barman maakt gemiddeld vijftien tot twintig cocktails per uur, L’OUI serveert er moeiteloos 120”.
Bron: L’OUI /@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Horeca Kassasysteem Mr. Winston wil internationaal groeien
Kassasystemen - Het Tilburgse bedrijf Mr. Winston heeft een investering van 600.000 euro opgehaald bij angel investors, waaronder Collin Crowdfund CEO Jeroen ter Huurne. Met het geld wil het in Nederland snelgroeiende horeca kassasysteem ook internationaal voet aan de grond krijgen.
Lees berichtTeam Products van De Kuyper wijzigt naam
Naamswijziging - Dochteronderneming van De Kuyper Royal Distillers, Team Products wijzigt met ingang van 1 mei 2024 haar naam. Team Products zal verder gaan als DCS Solutions (Dutch Cream & Spirits Solutions). Met deze wijziging zal het bedrijf zich beter kunnen profileren als aanbieder van B2B-oplossingen in zowel de productie van alcoholische emulsies als spirits.
Lees berichtSchiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtNespresso introduceert feloranje Travel Mug
Introductie - Nespresso viert Koningsdag met de introductie van de multifunctionele Travel Mug in een nieuwe koninklijke kleur. Daarnaast gaat het koffiemerk recepten aanbieden voor een warme koffieboost of een verkoelende koffiecocktail.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees bericht