Lowlander introduceert de Botanical Beer Garden To Go


Brouwerij - Botanisch brouwer Lowlander introduceert de Botanical Beer Garden To Go: een luxe mobiele biertuin voorzien van bier, bites én barman. Nu de terrassen nog even gesloten blijven, bedacht de brouwer het idee van een tijdelijke mini-oase voor de deur.

Bij Lowlander is beleving een belangrijk punt. Of het nu gaat om het creëren van smaken door middel van kruiden, specerijen en fruit of het delen van de verhalen achter de botanisch gebrouwen bieren. Met de Botanical Beer Garden To Go brengt Lowlander deze twee werelden samen. Annemieke van Lowlander: “We verlangen allemaal naar een momentje zorgeloos ontspannen. Juist nu. En bij gebrek aan plekken om naartoe te gaan, besloten wij die ervaring naar de mensen toe te brengen. Terwijl de klant lekker achterover leunt, zorgen wij voor de biertjes, bites en botanicals en vertellen we alles over de beste beer & food pairings.”

Voor de lancering van de Botanical Beer Garden To Go slaat Lowlander de handen ineen met zes verschillende restaurants in Nederland, namelijk De Dakkas in Haarlem, The Streetfoodclub in Utrecht, Gastropub Van Kinsbergen in Den Haag, Bar Botanique in Amsterdam, De Huismeester in Rotterdam en Suikerkist in Breda.

De Botanical Beer Garden To Go rijdt tussen 18 en 27 maart door het hele land. Aanmelden kan tot vrijdag middernacht 12 maart door middel van een reactie onder de aankondiging op Instagram.

Bron: Lowlander/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Bier met minder alcohol steeds populairder

Biermarkt – De Nederlandse bierdrinker drinkt steeds minder bier en wanneer die bier drinkt kiest hij steeds vaker voor een biertje met een lager alcoholpercentage. Dat blijkt uit de jaarcijfers van de Nederlandse Brouwers. De bierverkopen zijn door de slechte zomer en hoge inflatie volgens de brouwers in 2023 zowel voor thuis als in de horeca licht teruggelopen.

Lees bericht


Amstel start nieuwe jaar met nieuwe, herkenbare campagne

Campagne – Amstel luidt het nieuwe jaar in met een nieuwe campagne. Ook hierin hebben de drie bekende Amstel vrienden weer de hoofdrol. Dit keer draait het om verhalen binnen vriendengroepen die in de loop der tijd flink worden aangedikt. Want ‘hoe langer de vriendschap, hoe sterker de verhalen’, wie kent het niet?

Lees bericht


Assortiment Foodello inmiddels op 1000 producten

Online supermarkt - Een nieuwe mijlpaal voor online supermarkt Foodello. Hun assortiment omvat inmiddels 1000 restproducten die nog prima in orde zijn op het gebied van kwaliteit en veiligheid, om te verkopen aan consumenten. Foodello heeft als missie het verminderen van voedselverspilling.

Lees bericht



Birra Moretti introduceert Sale di Mare

Introductie - Birra Moretti introduceert een nieuw biertje: Birra Moretti Sale di Mare. Het gaat om een ongefilterd en daardoor lichttroebel bier met 5,5% alcohol, verrijkt met extra hoparoma’s en een vleugje Italiaans zeezout.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid