Makro biedt horeca en gasten reserveringstool DISH gratis aan
Groothandel – De Nederlandse horeca bereidt zich voor op de opening per 1juni. Onder voorwaarden, zoals de noodzaak om klanten te laten het reserveren. Makro wil daarbij helpen en zet daarvoor de reserveringstool DISH gratis in.
Al honderden cafés, terrassen en restaurants werken via het platform DISH, zo laat Makro weten. De reserveringstool, die begin dit jaar nog de Foodservice Marketing Award won, is zeker nu een handig en onmisbare reserveringstool. Want reserveren voor een horecabezoek wordt voorlopig de nieuwe standaard. Met DISH krijgen gebruikers toegang tot verschillende online diensten, waarondr de reserveringstool.
Makro stelt, om horecaondernemers in deze periode te steunen, een DISH-abonnement gratis beschikbaar voor alle horecaondernemers, ook voor niet-klanten van Makro. Frank Repko, CMO van Makro: “Met DISH steken we horecagelegenheden een hart onder de riem en maken we de ondernemers slagvaardiger in deze lastige periode – zowel binnen in hun zaak als op het terras. Bovendien zorgen onze digitale oplossingen ervoor dat de bedrijven efficiënter kunnen werken en beter bereikbaar zijn.”
Makro-pashouders
Nu de horeca weer opengaat, zijn de zeventien Makro-vestigingen weer uitsluitend toegankelijk voor Makro-pashouders. De tijdelijke ruimte die consumenten werd geboden hun noodzakelijke boodschappen te doen, wordt per die datum beëindigd. 1 juni wordt ook de datum waarop Makro de horecaklanten weer zes dagen per week vers gaat beleveren. Ondernemers die een pas willen aanvragen kunnen dit doen in de vestigingen en via de website van Makro.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees bericht