Makro biedt horeca en gasten reserveringstool DISH gratis aan


Groothandel – De Nederlandse horeca bereidt zich voor op de opening per 1juni. Onder voorwaarden, zoals de noodzaak om klanten te laten het reserveren. Makro wil daarbij helpen en zet daarvoor de reserveringstool DISH gratis in.

Al honderden cafés, terrassen en restaurants werken via het platform DISH, zo laat Makro weten. De reserveringstool, die begin dit jaar nog de Foodservice Marketing Award won, is zeker nu een handig en onmisbare reserveringstool. Want reserveren voor een horecabezoek wordt voorlopig de nieuwe standaard. Met DISH krijgen gebruikers toegang tot verschillende online diensten, waarondr de reserveringstool.

Makro stelt, om horecaondernemers in deze periode te steunen, een DISH-abonnement gratis beschikbaar voor alle horecaondernemers, ook voor niet-klanten van Makro. Frank Repko, CMO van Makro: “Met DISH steken we horecagelegenheden een hart onder de riem en maken we de ondernemers slagvaardiger in deze lastige periode – zowel binnen in hun zaak als op het terras. Bovendien zorgen onze digitale oplossingen ervoor dat de bedrijven efficiënter kunnen werken en beter bereikbaar zijn.”

Makro-pashouders

Nu de horeca weer opengaat, zijn de zeventien Makro-vestigingen weer uitsluitend toegankelijk voor Makro-pashouders. De tijdelijke ruimte die consumenten werd geboden hun noodzakelijke boodschappen te doen, wordt per die datum beëindigd. 1 juni wordt ook de datum waarop Makro de horecaklanten weer zes dagen per week vers gaat beleveren. Ondernemers die een pas willen aanvragen kunnen dit doen in de vestigingen en via de website van Makro.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid