Mineraalmerk ACQ&A wil mensen met elkaar verbinden


Introductie – Nieuwste loot aan de stam bij Sir Joe, het mineraalwatermerk ACQ&A wil mensen met elkaar verbinden. Door middel van wisselende vragen aan de binnenkant van het label wil het merk het gesprek tussen mensen – aan tafel - op gang brengen.

 ‘Wat is je meest nutteloze talent?’ en ‘Welke uitvinding had jij willen doen?’ zijn een tweetal voorbeelden van de ACQ&A conversatiestarters. De waterfles, groot (75cl) of klein (25cl), is gevuld met zoutarm mineraalwater uit de Kastell bron net over de grens in Duitsland en wordt zowel in plat als in bruis aangeboden.

Het idee van vragenstellen als merk aan gebruikers op om gesprekken op gang te brengen is niet nieuw. Eerder introduceerde bijvoorbeeld het merk PickWick theezakjes met labels met daarop gespreksvragen. Ook Sir Joe, die het mineraalwatermerk ACQ&A introduceert, wil met het merk de verbinding tussen mensen stimuleren, juist in dit digitale tijdperk. Het vraagt daarom ‘Heb je inspiratie nodig om het gesprek even smooth te laten lopen of op gang te brengen, kijk dan gewoon even op het unieke ACQ&A label’.

De Special Social Club

Om de groei van de offline verbinding extra te stimuleren, wordt er per verkochte liter ACQ&A €0,05 gedoneerd aan De Special Social Club. Dit is een organisatie die feestjes organiseert voor mensen met een beperking.

Duurzaam

Het mineraalwatermerk kiest ook voor een duurzame aanpak. Om die reden zit het water in returnable flessen, die door distributeur Sir Joe worden gevuld. Door de inzet van glazen statiegeld flessen, draagt het bedrijf niet bij aan de plastic soep.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Vrumona neemt ‘Butcha Kombucha’ over

Overname - Vrumona is eigenaar geworden van het Kombucha-merk Butcha, nadat het al jaren exclusief distributeur was onder haar innovatie-label ‘Sir Joe’. Het frisdrankenbedrijf neemt het merk over van de grondleggers Siewerd Nicolai, Jiri Brandt & Samuel Levie. Vrumona wil met het merk groeien en introduceert het op korte termijn ook bij supermarkten.

Lees bericht


SPA introduceert vernieuwde SPA Touch

Introductie – Flessen van 100% gerecycled materiaal, als eerste binnen het SPA assortiment en een transparante look & feel, zodat de consument makkelijker het mineraalwater weet te vinden. Daarmee trapt Spadel voor het merk SPA Touch een grootschalige campagne af.

Lees bericht


Vrumona neemt Butcha kombucha op in portfolio

Frisdranken – Door de toenemende vraag naar bijzondere frisdranken, heeft Vrumona besloten om Butcha kombucha op te nemen in haar portfolio, om zodoende de frisdrank breder toegankelijk te maken. Butcha maakte al onderdeel uit van Sir Joe, de craft soda tak van Vrumona.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid