Nieuwe campagne Crisp zet eigen telers en kwekers centraal


Nieuwe campagne Crisp met daarin de eigen telers in de hoofdrol

Campagne – Crisp, de supermarkt-app voor vers eten, start een nieuwe campagne, waarin de eigen Nederlandse boeren, telers en kwekers van Crisp centraal staan. Het merk wil met de campagne laten zien dat Crisp voor een voedselsysteem staat waarin lokaal eten en drinken belangrijk is.

De nieuwe campagne draait om de vraag “Waar komt ons eten vandaan?” Bij Crisp komt het eten direct van de bron zonder omwegen of plastic zakjes, en zonder dat dit op het supermarktschap ligt te wachten om gekocht te worden. Want wat via de app wordt besteld komt vrijwel rechtstreeks uit de Noordzee, uit de oven van de bakker of is vers geplukt bij de kweker.

In de commercial neemt een meisje de kijker mee op avontuur langs deze vindplaatsen van vers eten uit het seizoen. Met de eigen makers en kwekers in beeld. De campagne is vanaf maandag zichtbaar via een commercial op alle grote zenders op televisie en wordt opgevolgd met een abri campagne, ondersteund met social content. De campagne is ontwikkeld in nauwe samenwerking met dentsuACHTUNG!, sinds de oprichting vier jaar geleden partner van Crisp.

Bron: Crisp/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

HAK stapt met nog eens drie groenten over op biologisch

Introductie - Na de rode bieten stapt HAK bij de volgende oogst volledig over op biologische teelt van sperziebonen, boerenkool en witte kool (zuurkool) van Nederlandse bodem. Hiermee zet de groente- en peulvruchtenfabrikant de volgende stap in het behalen van de biologische ambitie, die het bedrijf vorig jaar aankondigde.

Lees bericht


Freasy neemt plantaardige Good Chef over

Overname – Het Rotterdamse bedrijf Freasy, gespecialiseerd in de productie en verkoop van gezonde kant-en-klaar-diepvriesmaaltijden neemt het merk Good Chef over. Good Chef verkoopt sinds 2020 plantaardige vriesversmaaltijden. Met twee merken in vriesversmaaltijden wil Freasy sneller groeien.

Lees bericht

McCain maakt goede start met regeneratieve landbouw

Duurzaam – Het vorig jaar gelanceerde programma voor regeneratieve landbouw van McCain in Nederland is boven verwachting uit de startblokken gekomen. Reden voor McCain om in 2024 de omvang van het programma verdubbelen. Onderdeel van di transitieproject is een samenwerking met de Rabobank voor het verstrekken van een aantrekkelijke rentekorting voor apparatuur die nodig is voor regeneratieve landbouw.

Lees bericht



Redefine Meat voortaan ook bij AH online en Crisp

Plantaardig - Redefine Meat is voortaan toch voor thuis te bestellen via Albert Heijn online en Crisp. Aanvankelijk richtte het merk voor plantaardige vleesproducten zich volledig op foodservicebedrijven. Het gaat om zes plantaardige vleesproducten, waaronder Redefine Rundergehakt, Premium Burger, Lamskebab, Bratwurst, Pulled Pork en Pulled Beef.

Lees bericht

HAK teelt zwarte en witte bonen van Hollandse bodem

Duurzaamheid - HAK heeft dit jaar voor het eerst stazakken en potten met zwarte en witte bonen van Nederlandse grond in de schappen. De bonen worden doorgaans geteeld op het Amerikaanse continent. De teelt is onderdeel van een groeiend experiment om meer ‘exotische’ bonen in Nederland te telen.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid