Nieuwe Julia’s open op station Amsterdam Amstel


De nieuwe Julia's op station Amsterdam Amstel

Formulenieuws – De verbouwing van Amsterdam Amstel vordert gestaag. Vandaag opende Julia’s de deuren van de nieuwe winkel in de stationshal, vorige week ging Starbucks open. De verbouwing van de stationshal is medio 2021 klaar.

De nieuwe Julia’s is niet alleen voorzien van een modern Italiaans interieur, maar ook van een uitgebreider assortiment en snellere service. Vorig jaar werd door NS de eerste locatie volgens dit nieuwe concept gepresenteerd op station Rotterdam Centraal. Het streven is om alle Julia’s de komende drie jaar te vernieuwen, zo laat NS weten. Reizigers bestellen en betalen direct bij de zuil of bij een collega aan de kassa. Ze hoeven vervolgens niet meer in de rij te staan. Daarnaast is een voorselectie gemaakt van favoriete pasta’s met saus, zodat gasten nog sneller hun reis kunnen vervolgen met hun bestelling.

Julia’s was een van de laatste locaties die de deuren nog ging openen. Eerder opende AH to go Formules en Smullers in de nieuwe ‘look and feel’ op Amsterdam Amstel. De komende maanden worden de toegangspoortjes en de toiletten nog verplaatst en komen er nieuwe bankjes in de hal.

Na de zomer van 2019 is gestart met de renovatie en herinrichting van de stationshal van Amsterdam Amstel, met als doel de oorspronkelijke allure terug te brengen en de wat gedateerde voorzieningen aan te passen. De verlaagde plafonds in de winkels zijn verwijderd waardoor de hoogte met inval van het daglicht is hersteld. Vooral in de AH to go is dit goed te zien. Ook is bijna de gehele hal opnieuw geschilderd in de oorspronkelijke kleurstelling. Door de tickets- & servicewinkel te verplaatsen is de wandschildering van Peter Alma weer geheel zichtbaar.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht






Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht

Starbucks opent honderdste locatie in Nederland

Formulenieuws – Woensdag 20 december opent Starbucks een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel. Deze locatie wordt de honderdste locatie van Starbucks in Nederland. De nieuwe vestiging is gelegen in winkelcentrum Koperwiek, een winkelcentrum met meer dan 80 winkels en horecagelegenheden.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid