‘Online-marketeer’ Anita Holthuis komt met eerste boek


Boek – Hoe bepaal je als bedrijf je marketingstrategie en hoe zorg je ervoor dat de waan van de dag je niet inhaalt? Dat zijn vragen waar veel organisaties tegenaan lopen. Daarom heeft de Apeldoornse onderneemster Anita Holthuis haar kennis en ervaring opgetekend in het boek “Proba, Van denken naar doen”.

Anita Holthuis is sinds 2013 de eigenaar van het Apeldoornse bedrijf Prosos, partner voor (online) marketing, communicatie en businessdevelopment. Zij weet welke uitdagingen organisaties tegenkomen als zij met marketing aan de slag gaan. Door de jaren heen heeft zij samen met haar team klanten geholpen om hun (online) marketingstrategie van strategisch niveau tot en met uitvoer op de rails te zetten. “Voor veel bedrijven is het lastig om de theoretische kennis over marketingstrategie en productlancering om te zetten in praktisch handelen. Met behulp van het Proba model kan je hier gericht mee aan de slag“, aldus Holthuis.

Proba helpt marketeers en bedrijven stapsgewijs en op een gestructureerde wijze de (online)marketing- en communicatiestrategie tot een succes te maken. Bij elke stap wordt steeds de link gelegd tussen het plannen maken en de uitvoering daarvan. Met behulp van QR-codes krijgen lezers ook toegang tot een online-toolbox met oefenmateriaal en inspiratiebronnen.

Bron: Prosos/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid