Pre-launch Magnum Sweet & Salty Almond Remix Pint via Thuisbezorgd


Pre-launch Magnum Almon vijf weken lang via Thuisbezorgd.nl

Introductie - Magnum lanceert maandag de nieuwe Almond Sweet & Salty Remix Pint. Het gaat om een Almond Klassieker, die in een nieuw jasje is gestoken. Liefhebbers van de Magnum kunnen deze vijf weken lang exclusief bestellen via de app of website bij Thuisbezorgd.nl.

Wie zegt dat je niet aan je klassiekers mag komen? ‘We weten hoeveel waarde consumenten hechten aan de klassieke, geliefde smaken van Magnum,’ zegt Tobias Sparnaaij, Brand Manager bij Magnum. ‘Maar we geloven ook dat je je klassiekers kunt eren door ze opnieuw samen te stellen.’

‘Genieten moet ook gemakkelijk zijn,’ zegt Renée van Dijk, Marketing Manager bij Thuisbezorgd.nl. ‘Daarom zijn we blij dat we met onze samenwerking met Magnum de eerste zijn die de Sweet & Salty Almond Remix in handige pint-vorm aanbieden. Gemak en luxe samengebracht, daar worden we blij van.’

Bron: Unilever/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Cafetariaomzet groeit in februari met 2,4%

Cafetaria – De omzetten in de cafetariasector zijn in januari en februari dit jaar enigszins toegenomen ten opzichte van dezelfde maanden vorig jaar, met 2,8% in totaal. In de maand februari nam de omzet met 2,4% toe in vergelijking met dezelfde maand in 2023.

Lees bericht

Thuisbezorgd reikt awards uit aan beste bezorgrestaurants

Verkiezing - Thuisbezorgd.nl reikt jaarlijks de awards uit voor de beste bezorgrestaurants van Nederland. Burgers & Frites uit Rotterdam kwam net als vorig jaar als winnaar uit de bus en ontving de titel: Beste bezorgrestaurant van Nederland. Het was de tiende keer dat de awards werden uitgereikt.

Lees bericht



Thuisbezorgd.nl verlengt sponsorship met UEFA

Sponsoring - Het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, verlengt haar partnership met de UEFA Champions League, UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League tot 2027, waarmee het totale aantal UEFA-competities dat het bedrijf ondersteunt op 11 komt.

Lees bericht

Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid