Rocket food delivery service betreedt Nederlandse markt


Bezorgdienst – Rocket, een nieuwe food delivery service, komt naar Nederland. Het bedrijf start in Amsterdam, maar wil snel doorgroeien naar andere grote steden in Nederland. Rocket heeft de ambitie om dé delivery partner voor de horeca te worden.

In dat streven wil Rocket binnenkort alle eetcafés en restaurants van Amsterdam aansluiten op de app, zodat voor consumenten alles binnen handbereik is. Ook Rocket zelf ziet het als een enorme uitdaging. Clementine Joly, Head of Marketing van Rocket over de ambitie: “Wat voor ons belangrijk is, is dat niet alleen de klant, maar óók de restaurants blij met ons zijn. In die relaties investeren we volop en dat doen we anders dan andere aanbieders. Hier ligt onze kracht en we zijn ervan overtuigd dat wij onze restaurantpartners een betere dienstverlening bieden dan andere aanbieders op de Nederlandse markt''.

Marketingstrategie

Om de naamsbekendheid een boost te geven, zet Rocket stevig in op 'Rocket moments', een campagne op social media (Facebook, Instagram, Pinterest en Snapchat). Contentmarketing is daarin leading. En zodanig dat het in het juiste formaat op het juiste moment de doelgroep bereikt, aldus Rocket, zodat de interactie wordt verhoogd.

Food-tech start-up

Rocket is een food-tech start up, die twee jaar geleden in de Oekraïne startte als Raketa. De grondleggers Aleksey Lukhymchuk & Stanislav Dmitrik hebben al ervaring in het opzetten van digitale marktplaatsen. Na uitgebreid marktonderzoek in verschillende Europese landen rolt Rocket de komende periode haar concept uit naar diverse Europese steden, te beginnen in Nederland met Amsterdam, gevolgd door Rotterdam en Den Haag. Later in het jaar staat Frankrijk op het programma.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Markies opent sociaal grand café FAIR’S bij ROC van Twente

Catering - Onderwijscateraar Markies Catering en ROC van Twente openen morgen het nieuwe horecaconcept FAIR’s. Het grand café geeft invulling aan Social Return On Investment (SROI) en moet een plek zijn waar participatiemedewerkers re-integreren en waar studenten, docenten en gasten van buiten ROC samenkomen.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid