Rotterdam The Hague Airport opent Starbucks Kiosk
![](/images/made/uploads/Luchthaven_rotterdam_den_haag_Starbucks_800_1067_90.jpg)
Luchthaven – Afgelopen week heeft Avolta (voorheen HMSHost) een nieuwe Starbucks geopend op luchthaven Rotterdam The Hague Airport. De locatie is gevestigd aan airside en was voorheen een zogenaamde pop-uplocatie.
De Starbucksvestiging is nu vervangen door een Starbucks Kiosk. Op de locatie zijn niet één maar twee mastrena espresso machines aanwezig zodat de gasten nog sneller geholpen kunnen worden. “Daarnaast is het assortiment van deze Kiosk een stuk uitgebreider dan dat van de pop up en bieden wij diverse zoete en hartige snacks aan,” aldus Avolta.
De Starbucks-locatie is bovendien voorzien van een primeur. De drie aanwezige digitale schermen met daarop de informatie werken namelijk op het systeem van Avolta.
Bron: Avolta/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Social media fenomeen ‘Het Koekemannetje’ opent ook op Schiphol
Shopconcept - ‘Het Koekemannetje’, bekend als social mediafenomeen in de Negen Straatjes in Amsterdam, heeft nu ook op Schiphol een locatie. Deze week is een tweede vestiging van deze koekjeswinkel geopend op Schiphol Plaza.
Lees berichtDirecteur La Place wordt directeur SSP Nederland
Benoeming - Alice Theunissen is vertrokken als directeur bij restaurantketen La Place en wordt directeur van SSP Nederland. Dat heeft zij op linkedin laten weten. Het vertrek is volgens RTL Z op eigen verzoek.
Lees berichtSchiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees bericht‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtFEBO opent vestiging op Schiphol Plaza
Formulenieuws - Snackbarketen FEBO heeft haar deuren geopend op Amsterdam Schiphol Airport. De winkel van travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) is de eerste vestiging van het merk op een luchthaven in Nederland.
Lees berichtAvolta start pilot om footprint van F&B-aanbod te meten
Duurzaamheid – Avolta, wereldleider op het gebied van reiservaringen waar HMSHost onderdeel vanuit maakt, start een pilot in samenwerking met duurzaamheidsbedrijven HowGood en PS in Foodservice. Deze pilot richt zich op het meten van de CO2-voetafdruk van de Nederlandse toeleveringsketen in F&B.
Lees bericht