Salomon Foodworld wil bijdrage leveren aan succesvolle heropening


Heropening - Salomon Foodworld wil horecaondernemers helpen met een goede opstart van de horeca-activiteiten en komt met tips, checklists, feiten en inspiratievolle ideeën die gratis te downloaden zijn.  Met de hartenkreet ‘Eindelijk weer gastheer’ wil het bedrijf laten zien, ook aan de sectoren die nu nog gesloten zijn, zoals de hotels, hoe een vloeiende start onder de nieuwe voorwaarden mogelijk is.

Salomon Foodworld zet de  belangrijkste aspecten en tips op een rij voor de horecaondernemers en wil op die manier de bedrijven stap voor stap meenemen naar een nieuwe situatie. Eentje waar gelet moet worden op een aantal basisvoorwaarden, zoals hygiëne , equipment, vergunningen, personeel en voldoende voorraad. De checklist in de folder biedt voor die aspecten een handige tool, omdat het alle punten toont waarmee iedereen vooraf rekening moet houden. Daarnaast is ook van belang dat de verkregen ruimte door de versoepelingen buiten optimaal wordt ingevuld met een juist productaanbod. Ook daarin worden de ondernemers ondersteund met praktische tips

Ideeën

Salomon schat in dat ondernemers vooral in het begin het lastig vinden om alles op een goede manier te managen. Vragen die daarbij naar voren komen zijn: hoe kan ik de gerechten op mijn menukaart  flexibel invullen, mijn kosten in de hand houden en toch een attractief aanbod presenteren? Om die reden komt Salomon met oplossingen en product ideeën, die gemakkelijk zijn te verwerken en die gasten toch verrassen. Bovendien worden de producten voorzien van rekenvoorbeelden zodat de marges inzichtelijk worden.

 De 11-pagina’s tellende folder is hier gratis te downloaden.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht


Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht



Sfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten

Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid