Starbucks gaat ijskoffies breder testen binnen leisure en sports


Leisure – De Pyramide van Austerlitz is als een van de eerste gestart met de verkoop van Starbucks Chilled Classics ijskoffie om te testen welke kansen er zijn binnen leisure en sports. Gedurende drie maanden worden vier smaken vanuit een speciale koeling op verschillende plekken aangeboden. De actie is opgezet samen met sales- en promotiebureau Opmerken. De Pyramide van Austerlitz is aangewezen als ambassadeur voor de test. Het gaat in de test om de smaken Starbucks Chilled Classics Cappuccino, Caramel Macchiato, Caffé Latte en Vanilla Bean Macchiato, die in Neerland geproduceerd en gedistribueerd worden door Arla Foods. Na de succesvolle introducties in Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Scandinavië en andere landen in Europa en de rest van de wereld, wil Starbucks verder doorgroeien in Nederland, waarbij de focus is op convenience & leisure. Antwan van der Aa, manager van de Pyramide van Austerlitz, is benieuwd hoe de verkoop van de ijskoffies: “Starbucks is een mooi iconisch merk en ik ben benieuwd hoe onze bezoekers daarop gaan reageren. De Starbucks koelkast is in ieder geval een mooie opvallende eyecatcher.” Heike van Wersch, Senior Brand Manager Starbucks vertelt: “Aanwezig zijn op het moment dat mensen op zoek zijn naar een koud drankje is voor Starbucks ijskoffie belangrijk. Als marktleider zien wij dan ook grote kansen om verder te groeien.” De samenwerking met Opmerken ziet zij als een logische. Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal QualityTime met ruim 500 aangesloten leisure-outlets. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Albron opent nieuw concept van Le Perron in Almere

Horeca - Albron opende dit weekend in Almere het bakkerijconcept Le Perron in een nieuw format en een nieuwe Starbucks. In maart komt daar nog eens het nieuwe snackbarconcept Frites Affair bij. Met het circulaire concept The Green House en de eigen exploitatie van Anne&Max ontwikkelt de voormalige cateraar zich steeds meer tot volwaardig horecabedrijf.

Lees bericht

Opmerken houdt eerste ‘Anders nog iets lekkers markt’

Event - Op dinsdag 28 januari 2020 vond de eerste “Anders nog iets lekkers markt” plaats. De bijeenkomst van Opmerken was bestemd voor sportkantines die zijn aangesloten bij Profkantine en de recreatie outlets die zijn aangesloten bij Quality Time. De bijeenkomst werd gehouden in het stadion van FC Utrecht en stond in het teken van het verder bouwen aan de relatie tussen...

Lees bericht

Albron ook actief met horeca in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer

Samenwerking – Albron gaat in samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield ook horecaconcepten openen in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer. Het horecabedrijf had al een recent een locatie van Anne&Max geopend in versmarkt 'Fresh' in het toekomstige Mall of the Netherlands. In Citymall Almere gaat het om drie concepten; Starbucks, broodconcept Le Perron en het door Albron ontwikkelde Frites Affairs, een gourmet frites...

Lees bericht

Albron breidt directie uit met Jan Willem Hilbron

Benoeming – Jan Willem Hilbron treedt per 1 september 2019 in dienst als directeur Horeca & Hospitality bij Albron. Hij volgt daarmee Robert Visser op, die in april jl. vertrok. Hilbron was hiervoor Senior Vice President Business Development at HMSHost International. Hij werkte in binnen- en buitenland voor Airports (Schiphol, Rotterdam Den Haag Airport), NS stations (Burger King, La Place en Treck, voorheen de...

Lees bericht


Profkantine komt met ‘PubQuiz’ voor sportkantines

Sportkantines – Marketing en salesbureau Opmerken komt met een pakket “PubQuiz’ dat beheerders van sportkantines  helpt bij de organisatie van een gezellige avond. Het pakket bestaat uit kratten bier, snackvouchers en een compleet quizspel, inclusief medailles voor de winnaars. Het marketing- en salesbureau Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met ruim 350...

Lees bericht

Opmerken breidt team en diensten uit

Persoonlijk - Kim van Bon-van der Ven is per 1 mei jl. als office manager in dienst gekomen van Opmerken. Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Bij Opmerken gaat Kim van Bon -van der Ven niet alleen het team ondersteunen maar zich ook bezighouden met kennissessies en...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid