Starbucks opent honderdste locatie in Nederland


Starbucks opent een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel, de honderdste vestiging in Nederland / Foto bij: Starbucks

Formulenieuws – Woensdag 20 december opent Starbucks een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel. Deze locatie wordt de honderdste locatie van Starbucks in Nederland. De nieuwe vestiging is gelegen in winkelcentrum Koperwiek, een winkelcentrum met meer dan 80 winkels en horecagelegenheden.

Starbucks zal op de dag van de opening haar bezoekers feestelijk ontvangen. Voor de eerste 100 bezoekers ligt er namelijk een speciale goodiebag klaar. Deze nieuwe vestiging biedt niet alleen een fijne uitvalsbasis voor funshoppers die tijdens een dagje winkelen toe zijn aan een pauze, maar ook voor wie op zoek is naar een fijne plek om in alle rust een boek te lezen, werkmails te beantwoorden of voor te bereiden op een belangrijk tentamen. Christian Gurria, General Manager Starbucks Netherlands: "We zijn trots om onze honderdste Starbucks vestiging te kunnen openen in Capelle aan den IJssel. Deze Starbucks is zeer geschikt voor bezoekers die willen studeren of werken, maar biedt ook ruimte voor de perfecte rustpauze voor iedereen die in het stadscentrum aan het winkelen is. We werken hard aan het creëren van een derde plek voor onze gasten om te ontspannen en verbinden, naast het kantoor en thuis, en kijken ernaar uit om onze deuren in december te openen.”

Bron: Starbucks/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht



Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht

Shell opent tweede Shell Mobility Hub in Rotterdam

Tankstation – Shell opende recent de eerste Shell Mobility Hub in Den Haag, samen met Q-Park Nederland. Deze week werd een tweede geopend aan het Hofplein in Rotterdam. Deze locatie kent geen Shell Café zoals Den Haag, maar heeft wel een Shell Select en een Starbucks. Vooralsnog staan er in totaal 4 hubs gepland, er komen er dus nog twee bij.

Lees bericht



Gemiddelde NPS Nederlandse koffie- en lunchketens is +57

Onderzoek – De grootste koffie- en lunchketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +57. Coffeelovers krijgt de hoogste score (+88). Bezoekers van koffie- en lunchketens met een hoge NPS nuttigen hun bestelling vaker ter plaatse dan dat ze deze afhalen.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid