Thuisbezorgd en flitsbezorger Flink gaan samenwerken
Samenwerking - Thuisbezorgd breidt haar aanbod in boodschappen bezorgen verder uit met online bezorgdienst Flink. Vanaf nu kunnen Nederlandse consumenten verse producten en dagelijkse boodschappen van Flink bestellen via Thuisbezorgd.
Thuisbezorgd klanten kunnen kiezen uit een breed assortiment van zo’n 2.300 artikelen, die met een druk op de knop worden bezorgd door de flitsbezorgers. De samenwerking start in dertig steden in Nederland, waar de komende tijd steeds meer steden aan worden toegevoegd. Robin Kiesler, managing director Flink Nederland: “Door de samenwerking met Thuisbezorgd maken we het ook voor klanten van Thuisbezorgd makkelijker om online boodschappen te bestellen en deze direct te laten bezorgen.” Gijs Weterings, directeur Thuisbezorgd onderschrijft dit en geeft aan: “Het bestellen van boodschappen raakt steeds meer ingeburgerd. Of je nou iets bent vergeten in de supermarkt of simpelweg geen tijd hebt om naar de winkel te gaan, je kunt nu je boodschappen bestellen via onze app en je hebt het direct in huis.”
Nieuwe samenwerkingen
De samenwerking maakt deel uit van een internationaal partnership tussen het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, en Flink; vanaf nu kunnen ook Duitse consumenten boodschappen van Flink bestellen via Lieferando. Dit past in de strategie om - naast het bezorgen van maaltijden - steeds meer consumenten te voorzien van andere producten zoals boodschappen en andere gemaksproducten. Eerder werden al samenwerkingen aangekondigd met verschillende Europese retailketens. Zo kunnen Nederlandse consumenten al producten bestellen van Spar, Amazing Oriental, Lush en Topbloemen.nl. In Duitsland kan men elektronica bestellen van MediaMarkt, en in België boodschappen van Carrefour.
30 euro per bestelling
Flink is de grootste snelle boodschappenbezorger in Nederland. Het bedrijf is sinds 2021 actief in Nederland en bezorgt inmiddels boodschappen in meer dan 40 gemeenten. Flink is naar verwachting in 2024 winstgevend. Klanten bestellen gemiddeld inmiddels meer dan 30 euro per bestelling.
Bron: Thuisbezorgd/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
The Tosti Club zet eerste stappen in leisure-omgeving
Leisure – Jumpsquare Group gaat een samenwerking aan met The Tosti Club. De tosti’s zijn een aanvulling op het menu van de 22 trampolineparken in Nederland, waarvan 18 parken tot de groep behoren en vier parken franchise zijn.
Lees berichtMarco van Geel opvolger De Rijk bij bakkerij Goedhart
Benoeming - Marco van Geel wordt per 1 juli 2024 benoemd als commercieel manager bij het onderdeel van familiebedrijf Goedhart dat verantwoordelijk is voor de productie en verkoop van brood & specialiteiten aan diverse grote retailers.
Lees berichtChantal de Rijk nieuwe Commercieel Directeur SPAR
Benoeming - SPAR kondigt de komst van Chantal de Rijk aan als de nieuwe Commercieel Directeur van het bedrijf. De Rijk heeft ruime ervaring in zowel de retail als in foodservice. Zij komt per 1 juli en zal Geeske Burema opvolgen, die deze rol de afgelopen vier jaar heeft vervuld.
Lees berichtMinder bestellingen, maar beter resultaat bij Just Eat Takeaway
Bezorgdienst - Minder bestellingen, maar toch een beter resultaat. Dat is de kern van de jaarcijfers van moederbedrijf Just Eat Takeaway van het Nederlandse Thuisbezorgd. Het betere resultaat werd vooral geboekt omdat ondernemers meer betaalden aan de maaltijdenbezorgdienst. Het bedrijf wist te melden dat het operationeel resultaat in 2023 naar 324 miljoen euro steeg.
Lees berichtGeeske Burema vertrekt als commercieel directeur bij SPAR
Persoonlijk - Geeske Burema verlaat per 1 maart 2024 de SPAR-organisatie, zo laat de Raad van Commissarissen van SPAR weten. Geeske Burema is sinds januari 2020 als commercieel directeur werkzaam bij SPAR. Na 4 jaar heeft zij besloten om een nieuw hoofdstuk in haar carrière te beginnen.
Lees berichtSPAR en EG Group verlengen en intensiveren samenwerking
Tankstations - SPAR Nederland en EG Group (Euro Garages) in Nederland verlengen hun samenwerking. De samenwerking begon in 2017 en wordt geïntensiveerd nu door de uitrol van The Tosti Club op alle Go Fresh-locaties. Sinds de start van de samenwerking zijn er 190 winkels EG-stations omgebouwd met het SPAR-format en is er jaar op jaar samen omzetgroei gerealiseerd in de SPAR...
Lees bericht