Twee nieuwe Limited Edition-toppings bij Frites Atelier


De Thai Chicken met friet als Limited Edition bij Frites Atelier

Formulenieuws - Frites Atelier is altijd op zoek naar nieuwe smaken en combinaties. Voor deze lente en zomer heeft initiatiefnemer achter het horecaconcept en chef kok Sergio Herman zich laten inspireren door de rijke en gevarieerde smaken van Thailand tot aan Italië met de Limited Edition 'Creamy Carbonara' en de 'Thai ChickenSpecial'.

Tweemaal per jaar worden bij FritesAtelier nieuwe Frites Specials gelanceerd. Voor dit seizoen dus de 'Creamy Carbonara' en de 'Thai ChickenSpecial'. De 'Creamy Carbonara' is volgens de bedenker een romige kaas gecombineerd met knapperige spekjes en verse rucola, terwijl de 'Thai Chicken Special' een combinatie is van pittige rode chilipepers en zoete kaffir limoenblaadjes.

Bron: Frites Atelier/@FoodClicks

De 'Creamy Carbonara' is een romige kaas gecombineerd met knapperige spekjes en verse rucola

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Lamb Weston introduceert Frites Atelier-Frites voor de horeca

Introductie – Frietmaker Lamb Weston introduceert in samenwerking met Sergio Herman de Frites Atelier-Frites. Het aardappelproduct is bedoeld voor chefs en restaurants. Volgens Sergio Herman is het product met de krokante coating en zachte textuur aan de binnenkant ‘uniek in zijn soort en het beste alternatief voor verse frites’.

Lees bericht


Frites Atelier presenteert nieuwe seizoenspecials

Fastcasual - Fritesconcept Frites Atelier presenteert tweemaal per jaar nieuwe frites specials. Dit seizoen heeft medeoprichter en culinair bedenker, Sergio Hermans, de specials ‘Arabic Baba & Feta’ en de ‘Fishburger’ samengesteld en keren de ‘Sea Nori, ‘Parmesan & Basil terug op het menu.

Lees bericht


Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Lees bericht



Milka lanceert nieuwe merkpositionering ‘Teder smaakt beter’

Zoetwaren  – Chocolademerk Milka roept Nederlanders in de nieuwste campagne op vaker te kiezen voor tederheid. Uit onderzoek, uitgevoerd in opdracht van Milka, blijkt namelijkdat maar liefst 45 procent van de Nederlanders van mening is dat de wereld van nu minder teder is dan tijdens hun jeugd. Een scherp contrast met de 63 procent die laat weten dat een teken van tederheid hen...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid