Tweede editie Nederlandse Horeca Prijzen van start


Verkiezing – Voor de tweede editie van de Nederlandse Horeca Prijzen worden horecaondernemers gezocht met veerkracht. De coronaperiode vraagt om veel ondernemerschap, creativiteit en lef bij horecaondernemers en deze eigenschappen worden meegenomen in de jurering van 2020. Ondernemers kunnen zich gratis inschrijven voor de verkiezing.

Veerkracht is een belangrijke verzamelnaam van alle eigenschappen die ondernemers in deze bijzondere periode moeten aanspreken om te overleven. En afhankelijk van het segment waarin een bedrijf zijn activiteiten heeft, worden er andere oplossingen gevraagd. Naast de vakiuryprijzen in de verschillende categorieën zijn er ook titels van de publieksjury per gemeente en de provincie te verdienen. Want horecaondernemers verdienen meer dan ooit een podium. Aanmelden kan nog en deelname aan de verkiezing is gratis.

Vakjury

Na de stemronde in de 350 gemeenten en 12 provincies beoordeelt een deskundige vakjury alle horecaondernemers die een video insturen met een motivatie over hun veerkracht en creativiteit. Vakblad @FoodClicks maakt onderdeel uit van de jury, net als de horecavakbladen Gastronomie en HorecaVizier. Naast deze mediapartners maken ook Mehmet Eser van Homies en Horecava en Sam Laseroms van Koffietje deel uit van de jury. De vakjury roept per categorie een landelijke winnaar uit. De organisatie van de verkiezing is in handen van Vote Company. Zij organiseerden eerder de Verkiezing van het Leukste Restaurant. In 2019 is dat verruimd tot de Nederlandse Horeca Prijzen.

Het publiek kan vanaf 1 oktober aanstaande stemmen op de aangemelde horecagelegenheden in verschillende categorieën.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid