Vegan Masters introduceert de Smart Cooler


De slimme koeling, een van de verkoopoplossingen van Vegan Masters

Catering – Vegan Masters introduceert een vendingconcept dat uitsluitend de producten registreert en afrekent, die worden meegenomen uit de koeling. Het meubel wordt geleverd met een recyclede bekisting en is dit najaar beschikbaar voor extene locaties.

Het meubel met de veganistische producten staat nu uitsluitend nog bij Vegan Masters op kantoor, waar alle integraties in de systemen worden getest. Eigen medewerkers en andere gebruikers en bezoekers van het pand kunnen het apparaat al wel gebruiken.Gebruikers scannen hun betaalmiddel en pakken vervolgens die producten die gewenst zijn. Producten die worden teruggeplaatst worden niet afgerekend. Vegan Masters maakt dagelijks koelverse producten zoals wraps, poké bowls, curry’s en pasta’s. Deze producten worden aan consumenten door heel Nederland bezorgd.

Het meubel waarin de Smart Cooler is geplaatst, is voorzien van een dispenser voor handdesinfectie en een magnetron. Hierdoor is het meubel volledig in lijn met de richtlijnen van het RIVM voor contactloze verkoop.Formulemanager Willem van Rijswijk van Vegan Masters noemt de vendingmachine dé cateroplossing voor de anderhalvemetersamenleving.

Omdat de producten straks vanuit een hub dagelijks worden aangeleverd is er sprake Zero Out-of-Stock en Zero Waste, aldus Van Rijswijk. “Iedere verkoop wordt direct doorgegeven, zodat onze medewerkers exact weten welke artikelen aangevuld moeten worden. Aan de hand van actuele verkopen kunnen zelfs extra levermomenten worden ingezet om die zero out of stock belofte echt waar te maken”.

Wat de Smart Cooler helemaal smart maakt, is dat het apparaat zelf de THT-datum van de producten in de gaten houdt. Zodra producten richting einde houdbaarheid gaan, wordt automatisch, zonder tussenkomst van een medewerker, overgestapt op variabele pricing om de verkoop van het betreffende product te stimuleren. Communicatie van die kortingen, of nieuwe prijzen gebeurt via het scherm bij de vendingmachine of gaat als push-bericht naar de pandgebruikers.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Cafetariaformule Kwalitaria ziet vega aandeel groeien

Formulenieuws – De vraag naar vegetarisch groeit nog steeds, merkt ook Kwalitaria. En daarmee groeit ook het aanbod van de cafetariaformule. De ruim 135 vestigingen hebben een steeds uitgebreider vega assortiment met onder andere burgers, snacks en friet specials.

Lees bericht



Selecta en Vitamin Well gaan samenwerken in Europa

Samenwerking - Vendingspecialist Selecta en Vitamin Well, leverancier van functionele dranken en proteïnerepen, gaan samenwerken op de Europese markt. Selecta gaat in de automaten het aanbod gezonde producten uitbreiden met de producten van Vitamin Well

Lees bericht

Frikandel meest bestelde product op Nieuwjaarsdag

Analyse – Traditioneel maakt Thuisbezorgd aan het einde van het jaar een overzicht van de meest populaire bestelde gerechten. Dit jaar is het overzicht uitgebreider en biedt de analyse van de bestellingen een aardige inzage in het consumptiegedrag van de Nederlander bij bestellingen. Een overzicht van de Nederlandse trek in frikandel speciaal op nieuwjaarsdag en de grootste zoetekauw van Nederland, tot...

Lees bericht


McDonald’s en Old Amsterdam vinden elkaar opnieuw

Formulenieuws - McDonald’s en Old Amsterdam hebben elkaar gevonden in de samenstelling van twee feestelijke burgers, namelijk de Homestyle Crispy Chicken met Old Amsterdam, die ook in een veggie-variant komt. McDonald’s en Old Amsterdam slaan voor de achtste keer de handen ineen.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid