Vernieuwde foodcourts HEMA in centrum Arnhem


Formulenieuws – Donderdag was de opening van de vernieuwde HEMA in het centrum van Arnhem. De locatie heeft de nieuwste foodcourt op de begane grond en een uitgebreid restaurant op de eerste verdieping.

De HEMA-locatie verhuisde van de hoek Rijnstraat -Grote Oord naar het Musiskwartier. Dat is feitelijk aan de andere kant van het stadscentrum. Bovendien ligt de locatie iets van de belangrijkste winkelstraat af. Het nieuwe HEMA-concept zoals dat eerder te zien was in Westfield Mall of the Netherlands oogt verfrissend ten opzichte van de oude inrichting en indeling.

Food

In de nieuwe HEMA veel aandacht voor food. Zowel in de foodcourt als bij de horeca-afdeling op de eerste etage heeft de consument een brede keuze. Van vlees tot vegetarisch en van de bekende rookworst tot gezonde salades en soepen. Ook de belegde broodjes zien er niet alleen verzorgd belegd uit, ook in de prijsstelling is het aanbod aantrekkelijk.  HEMA zorgt er nog altijd voor niet te duur te zijn.

Bron: @FoodClicks

Gezonde maaltijden
Rijkgevulde broodjes tegen scherpe prijzen
De horeca-afdeling op de eerste etage

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid