Vernieuwde formule Bakkerij ’t Stoepje


Formulenieuws - Bakkerij ’t Stoepje heeft een vernieuwde formule gepresenteerd. Niet alleen de herkenbare gele kleur is aangepast, de gehele huisstijl in verpakkingen en bedrijfskleding heeft een eigentijdsere uitstraling gekregen. Daarnaast gaan beleving en persoonlijke aandacht een grotere rol spelen, zo laat de Market Food Group weten, de organisatie waar ’t Stoepje onder valt. De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Middels deze grote verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud. Vernieuwend en hedendaags De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker. Bron: ‘t Stoepje Formulenieuws - Bakkerij ’t Stoepje heeft een vernieuwde formule gepresenteerd. Niet alleen de herkenbare gele kleur is aangepast, de gehele huisstijl in verpakkingen en bedrijfskleding heeft een eigentijdsere uitstraling gekregen. Daarnaast gaan beleving en persoonlijke aandacht een grotere rol spelen, zo laat de Market Food Group weten, de organisatie waar ’t Stoepje onder valt. De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Middels deze grote verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud. Vernieuwend en hedendaags De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker. Bron: ‘t Stoepje

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Bakkerij Holleman gekozen tot Top Bakker van het Jaar

Verkiezing – Bakkerij Holleman uit Elst mag is Top Bakker van het Jaar 2025 geworden. De vakjury van Top Bakkers, het landelijke samenwerkingsverband van ambachtelijke bakkers, kende de titel toe op basis van een brede beoordeling van productkwaliteit, voedselveiligheid en klantgerichtheid.

Lees bericht


Schiphol en Avolta openen nieuw Frans bakkerijconcept LOAF

Luchthaven –Schiphol en horecapartner Avolta introduceren een nieuw bakkerijconcept met Franse signatuur in Lounge 1, genaamd LOAF. De opening van de bakkerij markeert een volgende stap in de herontwikkeling van de lounge en sluit aan bij Schiphols strategie om de kwaliteit van het retail- en horecaportfolio te verbeteren.

Lees bericht

SPAR introduceert private brand Bakkershart

Formulenieuws – SPAR start met een nieuw private label voor brood- en banketproducten genaamd Bakkershart. Het eigen merk biedt brood- en banketproducten van hoge kwaliteit tegen een scherpe prijs. De producten worden gefaseerd geïntroduceerd, als eerste de houdbare broodproducten, zoals rozijnenbollen en lang lekker brood.

Lees bericht

Bakker Bart terug in hartje Nijmegen

Formulenieuws - Na een maand van verbouwing is aan de Broerstraat in Nijmegen de nieuwe Bakker Bart geopend. De winkel heeft een volledig nieuwe uitstraling en indeling, met elementen uit het nieuwe Bakker Bart-concept. De focus ligt op de broodjescorner, de bestelopties, zoals dubbele bestelzuilen en een orderstatusscherm.

Lees bericht


BackWERK opent eerste locatie in tuincentrum

Formulenieuws – BackWERK heeft in het tuincentrum van Hoorn een nieuwe locatie geopend. Het gaat om een eerste locatie in een tuincentrum. Met ruim 100 zitplaatsen behoort de vestiging wel direct tot een van de grootste van de bakkerijformule.

Lees bericht

Bakker Bart opent nieuw winkelconcept in Kampen

Formulenieuws – De vestiging in Kampen beleefde de primeur van het vernieuwde concept van Bakker Bart. De locatie van de ondernemers Judith van der Weerd en Patrick Kroon werd niet alleen twee keer zo groot, maar kreeg ook een aantal formule updates.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid