Formulenieuws - Bakkerij ’t Stoepje heeft een vernieuwde formule gepresenteerd. Niet alleen de herkenbare gele kleur is aangepast, de gehele huisstijl in verpakkingen en bedrijfskleding heeft een eigentijdsere uitstraling gekregen. Daarnaast gaan beleving en persoonlijke aandacht een grotere rol spelen, zo laat de Market Food Group weten, de organisatie waar ’t Stoepje onder valt.
De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Middels deze grote verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud.
Vernieuwend en hedendaags
De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker.
Bron: ‘t Stoepje
Formulenieuws - Bakkerij ’t Stoepje heeft een vernieuwde formule gepresenteerd. Niet alleen de herkenbare gele kleur is aangepast, de gehele huisstijl in verpakkingen en bedrijfskleding heeft een eigentijdsere uitstraling gekregen. Daarnaast gaan beleving en persoonlijke aandacht een grotere rol spelen, zo laat de Market Food Group weten, de organisatie waar ’t Stoepje onder valt.
De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Middels deze grote verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud.
Vernieuwend en hedendaags
De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker.
Bron: ‘t Stoepje
Lunchroom – Trumpi Time, de lunchroomformule van voormalig tankstationhouder Trumpi in Breda, krijgt een derde locatie. De locatie komt op de plaats waar Bakery Café Kottier is gevestigd. Vanwege de oppervlakte van de locatie gaat het een Trumpi Time XL worden.
Bakkerij – De bakkers in Nederland maken zich grote zorgen over de stijgende energieprijzen en de inkoopprijzen van hun grondstoffen. De kostenstijgingen zijn van een zodanig niveau, dat forse prijsverhogingen nodig zijn, maar deze niet meer volledig zijn door te berekenen aan de klanten, zo laten veel bakkerijbedrijven weten. En het probleem doet zich niet alleen voor bij de warme bakkers....
Bakkerij - Edwin Klaasen krijgt eindelijk zijn eigen bakkerij. Samen met zakenpartner Bart Cales starten de ondernemers in Raamsdonksveer een eigen bakkerij met de naam Broodheeren. De bakkerij wordt tevens een soort kenniscentrum, waar kennis over producten en de productie met desembrood wordt gedeeld.
Baanbrekend - Een baan krijgen, zonder sollicitatiegesprek: bij De Koekfabriek in Wageningen kan het. Deze bakkerij met zes locaties in Nederland gaat mensen aannemen volgens het nieuwe concept van Open Hiring. Kandidaten hoeven dan niet meer te solliciteren om aan een baan te komen. Ze moeten alleen laten weten dat ze gemotiveerd zijn en het werk aankunnen.
Om in aanmerking...
Formulenieuws – Het bakkerijconcept Le Perron van de Market Food Group, dat door Albron wordt geopend in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer, krijgt een nieuwe impuls op alle fronten. De hele keten is bij deze innovatieslag betrokken geweest, die gebaseerd is op ‘best practices’ uit de (inter)nationale high traffic-markt.
Albron en de Market Food Group, die als franchisegever van Le...