Voets Specialiteiten organiseert opnieuw voorjaarsbeurs
Beurs – Voets Specialiteiten uit Schijndel, leverancier van delicatessen, organiseert binnenkort haar tweejaarlijkse Voorjaarsbeurs. De CHV Noordkade in Veghel staat daarom op zondag 17 en maandag 18 maart 2019 volledig in het teken van food en foodspecialiteiten. Foodprofessionals met een eigen bedrijf kunnen op deze twee dagen volop een productaanbod zien, proeven en kopen, waarmee de klanten komend voorjaar weer verrast kunnen worden. Of het nu gaat om kaas-, of AGF-speciaalzaken, koffie- en theewinkels, boerderijwinkels, slagers, bakkers en horeca, voor iedere ondernemer zijn er onderscheidende producten te zien. Voor de meeste ondernemers ook een noodzaak om de concurrentie voor te blijven. Het nieuwe assortiment voor voorjaar 2019 is te zien in ruim 90 stands. Naast de vele innovatie en biologische producten, gaat het ook om originele recepten, verpakkingsmateriaal of cadeauartikelen “Het is alweer de zevende keer dat we onze tweejaarlijkse voorjaarsbeurs organiseren en de derde keer op de Noordkade”, zegt eigenaar Bram Voets. “Twee jaar geleden deden we het nog samen met een aantal partners, deze editie nemen we de organisatie zelf voor onze rekening.” Voets verwacht het aantal van 1500 bezoekers van vorig jaar te overtreffen. Aanmelden voor de beurs of meer informatie? www.voorjaarsbeurs.eu. Bron: @FoodClicks Beurs – Voets Specialiteiten uit Schijndel, leverancier van delicatessen, organiseert binnenkort haar tweejaarlijkse Voorjaarsbeurs. De CHV Noordkade in Veghel staat daarom op zondag 17 en maandag 18 maart 2019 volledig in het teken van food en foodspecialiteiten. Foodprofessionals met een eigen bedrijf kunnen op deze twee dagen volop een productaanbod zien, proeven en kopen, waarmee de klanten komend voorjaar weer verrast kunnen worden. Of het nu gaat om kaas-, of AGF-speciaalzaken, koffie- en theewinkels, boerderijwinkels, slagers, bakkers en horeca, voor iedere ondernemer zijn er onderscheidende producten te zien. Voor de meeste ondernemers ook een noodzaak om de concurrentie voor te blijven. Het nieuwe assortiment voor voorjaar 2019 is te zien in ruim 90 stands. Naast de vele innovatie en biologische producten, gaat het ook om originele recepten, verpakkingsmateriaal of cadeauartikelen “Het is alweer de zevende keer dat we onze tweejaarlijkse voorjaarsbeurs organiseren en de derde keer op de Noordkade”, zegt eigenaar Bram Voets. “Twee jaar geleden deden we het nog samen met een aantal partners, deze editie nemen we de organisatie zelf voor onze rekening.” Voets verwacht het aantal van 1500 bezoekers van vorig jaar te overtreffen. Aanmelden voor de beurs of meer informatie? www.voorjaarsbeurs.eu. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees bericht