AH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch


Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten

Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.

Albert Heijn signaleert ook voor de zakelijke markt een groeiende trend en behoefte aan gezondere en duurzame producten. “Voor veel van onze klanten is duurzaamheid heel belangrijk, net als voor ons,” zegt Rob Heesen, Directeur Business Development & Partnerships bij Albert Heijn. “Wij helpen onze zakelijke klanten op deze manier om makkelijker te kiezen voor biologische en plantaardige opties.”

Bedrijven en kantoren hebben sinds een paar jaar te maken met een veranderde behoefte voor de invulling van de lunch, mede dankzij het hybride werken. Dat maakt het volgens Albert Heijn, lastig om gezonde en gevarieerde lunch en tussendoortjes aan medewerkers te bieden, terwijl de behoefte daaraan wel groeit. Met de standaard korting op de biologische en plantaardige producten verwacht Albert Heijn die gezonde invulling van de lunch eenvoudiger te maken.

AH Terra

AH Terra is de eigenmerklijn met 250 plantaardige producten die vorig jaar gelanceerd is door Albert Heijn. Afgelopen week heeft de supermarkt het assortiment met maar liefst 50 nieuwe producten uitgebreid. Hiermee wil Albert Heijn bijdragen aan een duurzamer voedselsysteem en de eiwittransitie; de verschuiving van het eten van dierlijke naar plantaardige eiwitten.

Biologisch

Met 1900 biologische producten heeft Albert Heijn het grootste aanbod van alle grote supermarkten. Voor bijna alle dagelijkse boodschappen is bij Albert Heijn wel een biologische variant te vinden, volgens AH.

Zakelijk

Voor Albert Heijn is de korting een volgende stap in de uitbreiding van het aanbod met een focus op gemak, zekerheid en voordeel voor de zakelijke markt. De supermarkt kondigde vorige maand al aan te willen groeien op deze markt.

Bron: AH/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Heineken volop van start met EK-activatieprogramma

Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...

Lees bericht


FSIN-rapport geeft inzage waar groei zit bij biologisch in de horeca

Rapport - Op donderdag 30 mei vond het congres over kansen en uitdagingen voor biologische producten in de horeca plaats. Het FoodService Instituut Nederland (FSIN) en The Food Research Company hebben voor het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit onderzocht hoe biologische producten beter afgezet kunnen worden in de horeca.

Lees bericht

De Vegetarische Slager wordt steeds plantaardiger

Samenwerking - De Vegetarische Slager gaat meer samenwerken met de eivervangers van The EVERY Company, waardoor de producten steeds plantaardiger worden. Veel producten zijn dat al, maar nog niet allemaal. Het online platform ChangeInc. voor toekomstmakers vraagt zich daarom af wordt de Vegetarische Slager straks niet de Veganistische Slager?

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid