Albron gaat partnership aan met Anne&Max


Horeca – Albron zet een volgende stap in high-traffic en shopping. Naast eigen ontwikkelde foodconcepten en het werken met zogenaamde ‘street brands’-licenties, gaat het horecabedrijf nu ook samenwerken met shopconcept Anne&Max. In samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield opent Albron een eerste Anne&Max vestiging in Fresh! de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage (het toekomstige Mall of the Netherlands). Daarnaast zijn beide partijen in gesprek om meerdere locaties te openen. Locatie die genoemd worden zijn Mall-of-the-Netherlands, Stadhart Zoetermeer, Citymall Almere en Stadshart Amstelveen. Ernest van de Voort, Manager Marketing, Concepts en Business Development bij Albron: “Deze samenwerking past in de koers die Albron heeft ingezet op de segmenten high-traffic locaties en in shopping. De afgelopen periode is met succes gewerkt aan het uitbreiden van ons portfolio in deze segmenten, met maatwerk concepten én een uitbreiding van licenties met bestaande brands. Hierin komt met deze samenwerking nu een waardevolle versnelling.” Wobbe van Zoelen, oprichter Anne&Max; "De samenwerking met Albron is een belangrijke stap voor de toekomst van het concept Anne&Max. Maar nog veel belangrijker is dat we in Albron een zeer ervaren partner hebben gevonden voor bijzondere projecten. Een partner die Anne&Max begrijpt en gelijkgestemd is over normen en waarden op het gebied van MVO en lekker, gezond en bewust eten en drinken". Bron: Albron/@FoodClicks Horeca – Albron zet een volgende stap in high-traffic en shopping. Naast eigen ontwikkelde foodconcepten en het werken met zogenaamde ‘street brands’-licenties, gaat het horecabedrijf nu ook samenwerken met shopconcept Anne&Max. In samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield opent Albron een eerste Anne&Max vestiging in Fresh! de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage (het toekomstige Mall of the Netherlands). Daarnaast zijn beide partijen in gesprek om meerdere locaties te openen. Locatie die genoemd worden zijn Mall-of-the-Netherlands, Stadhart Zoetermeer, Citymall Almere en Stadshart Amstelveen. Ernest van de Voort, Manager Marketing, Concepts en Business Development bij Albron: “Deze samenwerking past in de koers die Albron heeft ingezet op de segmenten high-traffic locaties en in shopping. De afgelopen periode is met succes gewerkt aan het uitbreiden van ons portfolio in deze segmenten, met maatwerk concepten én een uitbreiding van licenties met bestaande brands. Hierin komt met deze samenwerking nu een waardevolle versnelling.” Wobbe van Zoelen, oprichter Anne&Max; "De samenwerking met Albron is een belangrijke stap voor de toekomst van het concept Anne&Max. Maar nog veel belangrijker is dat we in Albron een zeer ervaren partner hebben gevonden voor bijzondere projecten. Een partner die Anne&Max begrijpt en gelijkgestemd is over normen en waarden op het gebied van MVO en lekker, gezond en bewust eten en drinken". Bron: Albron/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Albron neemt Coffeecompany over van JDE Peet’s

Overname - Albron wil per 1 juli 2021 de keten Coffeecompany overnemen van JDE Peet’s en daarmee de eigen positie op high traffic-locaties versterken. De overname is onderdeel van een bredere ambitie om verder te groeien als foodservice-organisatie die richting geeft aan de markt, aldus Albron vandaag in een toelichting.

Lees bericht


Telesuper bezorgt binnenkort alle online bestellingen Coop-filialen

Interview - Telesuper is een betrekkelijk jonge speler op de markt van boodschappenbezorging, maar wel eentje die fors groeit. Gestart met de bezorging van het Coop-assortiment bij zorginstellingen, kinderdagverblijven en kleinere bedrijfslocaties, gaat het e-commerce bedrijf dit jaar de thuisbezorging regelen voor alle Coop-filialen. En dat vanuit een nieuw duurzaam dc in Almere.

Lees bericht



Albron kiest voor de bieren van Swinkels Family Brewers

Samenwerking - Albron, het grootste zelfstandige foodservicebedrijf in Nederland, heeft na een tendertraject voor een samenwerking met Swinkels Family Brewers gekozen. Het brede assortiment aan biersoorten, ook in de 0.0 varianten, en de focus op circulariteit zijn bepalend geweest voor de keuze.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid