Albron gaat partnership aan met Anne&Max


Horeca – Albron zet een volgende stap in high-traffic en shopping. Naast eigen ontwikkelde foodconcepten en het werken met zogenaamde ‘street brands’-licenties, gaat het horecabedrijf nu ook samenwerken met shopconcept Anne&Max. In samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield opent Albron een eerste Anne&Max vestiging in Fresh! de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage (het toekomstige Mall of the Netherlands). Daarnaast zijn beide partijen in gesprek om meerdere locaties te openen. Locatie die genoemd worden zijn Mall-of-the-Netherlands, Stadhart Zoetermeer, Citymall Almere en Stadshart Amstelveen. Ernest van de Voort, Manager Marketing, Concepts en Business Development bij Albron: “Deze samenwerking past in de koers die Albron heeft ingezet op de segmenten high-traffic locaties en in shopping. De afgelopen periode is met succes gewerkt aan het uitbreiden van ons portfolio in deze segmenten, met maatwerk concepten én een uitbreiding van licenties met bestaande brands. Hierin komt met deze samenwerking nu een waardevolle versnelling.” Wobbe van Zoelen, oprichter Anne&Max; "De samenwerking met Albron is een belangrijke stap voor de toekomst van het concept Anne&Max. Maar nog veel belangrijker is dat we in Albron een zeer ervaren partner hebben gevonden voor bijzondere projecten. Een partner die Anne&Max begrijpt en gelijkgestemd is over normen en waarden op het gebied van MVO en lekker, gezond en bewust eten en drinken". Bron: Albron/@FoodClicks Horeca – Albron zet een volgende stap in high-traffic en shopping. Naast eigen ontwikkelde foodconcepten en het werken met zogenaamde ‘street brands’-licenties, gaat het horecabedrijf nu ook samenwerken met shopconcept Anne&Max. In samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield opent Albron een eerste Anne&Max vestiging in Fresh! de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage (het toekomstige Mall of the Netherlands). Daarnaast zijn beide partijen in gesprek om meerdere locaties te openen. Locatie die genoemd worden zijn Mall-of-the-Netherlands, Stadhart Zoetermeer, Citymall Almere en Stadshart Amstelveen. Ernest van de Voort, Manager Marketing, Concepts en Business Development bij Albron: “Deze samenwerking past in de koers die Albron heeft ingezet op de segmenten high-traffic locaties en in shopping. De afgelopen periode is met succes gewerkt aan het uitbreiden van ons portfolio in deze segmenten, met maatwerk concepten én een uitbreiding van licenties met bestaande brands. Hierin komt met deze samenwerking nu een waardevolle versnelling.” Wobbe van Zoelen, oprichter Anne&Max; "De samenwerking met Albron is een belangrijke stap voor de toekomst van het concept Anne&Max. Maar nog veel belangrijker is dat we in Albron een zeer ervaren partner hebben gevonden voor bijzondere projecten. Een partner die Anne&Max begrijpt en gelijkgestemd is over normen en waarden op het gebied van MVO en lekker, gezond en bewust eten en drinken". Bron: Albron/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Overname Albron en Hutten succesvol afgerond

Overname - Albron laat weten succesvol de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector, te hebben afgerond. Volgens de foodservice-organisatie Albron kan het met deze strategische overname haar positie als marktleider uitbreiden, haar dienstenaanbod verder verbreden en meer maatschappelijke impact maken.

Lees bericht

Albron gaat gastbeleving bij Center Parcs verhogen

Leisure – Center Parcs en Albron hebben vandaag bekendgemaakt dat zij het contract verlengen tot 30 september 2035. Onderdeel van de afspraken is dat de komende jaren, in meer dan 100 outlets, unieke, speciaal voor Center Parcs ontwikkelde horecaconcepten worden uitgerold. Eten en drinken op de vakantieparken moet mensen samenbrengen en laten genieten.

Lees bericht

Albron neemt bedrijfscateraar Hutten over

Overname - Albron is voornemens om branchegenoot Hutten over te nemen. Beide bedrijven vullen elkaar goed aan en versterken elkaars posities. De overname moet nog worden voorgelegd aan de Autoriteit Consument en Markt.

Lees bericht



FSIN-rapport geeft inzage waar groei zit bij biologisch in de horeca

Rapport - Op donderdag 30 mei vond het congres over kansen en uitdagingen voor biologische producten in de horeca plaats. Het FoodService Instituut Nederland (FSIN) en The Food Research Company hebben voor het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit onderzocht hoe biologische producten beter afgezet kunnen worden in de horeca.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid