Becel wil de voordelen laten zien van ouder worden


Introductie - Het Nederlandse margarinemerk Becel slaat een nieuwe weg in komt met de campagne ‘de + van een sterk hart’. De campagne richt zich nadrukkelijk op de 50+’er en wil de voordelen van ouder worden laten zien. Centraal staan daarom de verhalen van mensen die vol energie en plezier midden in de tweede helft van hun leven staan.

Becel is door de van nature aanwezige omega 3 bewezen goed voor het hart, laat het bedrijf Upfield weten, dat de bekende merken BlueBand, Becel en Becel Proactiv heeft overgenomen van Unilever. Met de nieuwe campagne ‘de + van een sterk hart’ wil het merk  de voordelen van ouder worden met een gezond hart benadrukken. Als je op gevorderde leeftijd nog steeds kracht, energie en vreugde ervaart, wordt ouder worden namelijk iets om naar uit te kijken in plaats van iets om te vrezen. Marieke Bos, marketingmanager Becel: “We willen mensen inspireren dat het ‘t waard is om voor je hart te zorgen. Omdat de tweede helft van je leven niet slechter wordt maar alleen maar mooier.”

Lange termijn

De komende maanden en jaren zal Becel allerlei activiteiten ontplooien om te laten zien dat ouder worden leuk is. Dit jaar gaat het margarinemerk bijvoorbeeld op zoek naar de mooiste verhalen van mensen die vol energie en met toekomstperspectief in het leven staan. En ook voor volgend jaar staan grootse plannen op stapel. De + van een sterk hart is hiermee niet alleen een nieuwe merkrichting en reclamecampagne, maar vooral een pleidooi voor gezond en gelukkig ouder worden.

Proactiv Immune

Upfield is volop bezig de totale productportfolio grondig te herijken en zit daarnaast middenin een transitie naar een volledig plantaardig aanbod. Het bedrijf zoekt zoveel mogelijk naar producten met toegevoegde waarde. Zo introduceerde het bedrijf ook recent Proactiv Immune, een margarine die het immuunsysteem ondersteunt. De margarine is verrijkt met vitamines (B1, B2, B6, B12, D, E), foliumzuur, zink en Omega 3 & 6.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Blue Band lanceert als eerste in Nederland een papieren kuip

Introductie - Als eerste in Nederland lanceert Blue Band een kuip die gemaakt is van papier. De innovatieve kuip is vrij van plastic, 100% recyclebaar en mag gewoon bij het papierafval weggegooid worden. Naast de nieuwe verpakking, introduceert Blue Band eveneens een vernieuwd ontwerp dat duidelijk de zes natuurlijke ingrediënten van Roombeter visualiseert.

Lees bericht



De Pizzabakkers komen met plant-based pizza

Formulenieuws – De Pizzabakkers komen in april met een plant-based pizza, die ontwikkeld is met een team van plant-basedspecialisten. De plant-based pizza, met de naam ’Nduja Vegana, staat vooralsnog tijdelijk op het menu.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid