Becel wil de voordelen laten zien van ouder worden
Introductie - Het Nederlandse margarinemerk Becel slaat een nieuwe weg in komt met de campagne ‘de + van een sterk hart’. De campagne richt zich nadrukkelijk op de 50+’er en wil de voordelen van ouder worden laten zien. Centraal staan daarom de verhalen van mensen die vol energie en plezier midden in de tweede helft van hun leven staan.
Becel is door de van nature aanwezige omega 3 bewezen goed voor het hart, laat het bedrijf Upfield weten, dat de bekende merken BlueBand, Becel en Becel Proactiv heeft overgenomen van Unilever. Met de nieuwe campagne ‘de + van een sterk hart’ wil het merk de voordelen van ouder worden met een gezond hart benadrukken. Als je op gevorderde leeftijd nog steeds kracht, energie en vreugde ervaart, wordt ouder worden namelijk iets om naar uit te kijken in plaats van iets om te vrezen. Marieke Bos, marketingmanager Becel: “We willen mensen inspireren dat het ‘t waard is om voor je hart te zorgen. Omdat de tweede helft van je leven niet slechter wordt maar alleen maar mooier.”
Lange termijn
De komende maanden en jaren zal Becel allerlei activiteiten ontplooien om te laten zien dat ouder worden leuk is. Dit jaar gaat het margarinemerk bijvoorbeeld op zoek naar de mooiste verhalen van mensen die vol energie en met toekomstperspectief in het leven staan. En ook voor volgend jaar staan grootse plannen op stapel. De + van een sterk hart is hiermee niet alleen een nieuwe merkrichting en reclamecampagne, maar vooral een pleidooi voor gezond en gelukkig ouder worden.
Proactiv Immune
Upfield is volop bezig de totale productportfolio grondig te herijken en zit daarnaast middenin een transitie naar een volledig plantaardig aanbod. Het bedrijf zoekt zoveel mogelijk naar producten met toegevoegde waarde. Zo introduceerde het bedrijf ook recent Proactiv Immune, een margarine die het immuunsysteem ondersteunt. De margarine is verrijkt met vitamines (B1, B2, B6, B12, D, E), foliumzuur, zink en Omega 3 & 6.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Blue Band lanceert als eerste in Nederland een papieren kuip
Introductie - Als eerste in Nederland lanceert Blue Band een kuip die gemaakt is van papier. De innovatieve kuip is vrij van plastic, 100% recyclebaar en mag gewoon bij het papierafval weggegooid worden. Naast de nieuwe verpakking, introduceert Blue Band eveneens een vernieuwd ontwerp dat duidelijk de zes natuurlijke ingrediënten van Roombeter visualiseert.
Lees berichtRecordaantal van 45.000 pakketten voor de voedselbank
Voedselbanken – Vier dagen lang pakken honderden medewerkers van Unilever, voor het twaalfde jaar op rij pakketten in voor de Voedselbank. Dit jaar wordt een recordaantal van 45.000 pakketten samengesteld, met behulp van een aantal partners.
Lees berichtDe Pizzabakkers komen met plant-based pizza
Formulenieuws – De Pizzabakkers komen in april met een plant-based pizza, die ontwikkeld is met een team van plant-basedspecialisten. De plant-based pizza, met de naam ’Nduja Vegana, staat vooralsnog tijdelijk op het menu.
Lees berichtUpfield directeur Dior Decupper nieuwe CEO Meatless Farm
Benoeming - Meatless Farm, heeft Dior Decupper, voormalig General Manager van Upfield voor de Benelux en Frankrijk, benoemd tot nieuwe Global Chief Executive. Meatless Farm is een van de snelst groeiende Britse merken in plantaardig vlees.
Lees berichtFoodservicesector pakt 42.000 kerstpakketten in voor voedselbank
Voedselbank - Het werk is nog niet gedaan, maar van 6 tot en met 9 december pakken honderden medewerkers van Unilever in Rotterdam en een aantal andere foodbedrijven 42.000 kerstpakketten in voor de voedselbank.
Lees berichtViolife introduceert Vioblock als alternatief voor roomboter
Introductie - Violife, onderdeel van Upfield en pionier op het gebied van plantaardige alternatieven voor onder meer Goudse kaas en Griekse feta, introduceert nu Vioblock. Vioblock is volgens de producent een 100% plantaardig alternatief voor roomboter.
Lees bericht