Bidfood organiseert Horeca Spektakel van het Jaar in Walibi Holland


Groothandel – Op 4 en 5 april organiseert Bidfood het Horeca Spektakel van het Jaar in Walibi Holland. Het wordt een dag boordevol inspiratie, messcherpe aanbiedingen en fun volgens de groothandel uit Ede.

Het tweedaagse spektakel moet de horeca klaarmaken voor het nieuwe seizoen. Laurens Claassens, Marketing Manager bij Bidfood: “Op 4 en 5 april bieden we horecaprofessionals alles om skyhigh te gaan”. De locatie Walibi maakt het mogelijk inspiratie te combineren met een leuk dagje uit. Bezoekers aan het evenement treffen meer dan 100 leveranciers en concepten van Bidfood aan. Tevens kunnen de nieuwe producten worden geproefd en worden oplossingen aangedragen op het gebied van de personeelsproblematiek van dit seizoen.“We zijn onwijs blij dat de horeca weer open is en zijn klaar voor een mooi seizoen. Met alle uitdagingen die spelen, is het nog belangrijker om het team goed voor te bereiden op de drukke zomerperiode. Ruiken, zien, proeven en beleven met het hele team”, aldus Laurens Claassens. En als extra kers op de taart, kan je natuurlijk helemaal los gaan in alle gave attracties van Walibi

Bron: Bidfood/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

PS in Foodservice lanceert PS Impact Score

Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.

Lees bericht


Slootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen

Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...

Lees bericht


Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht


10e editie Gastvrij Rotterdam sfeervol van start gegaan

Vakbeurzen – Veel bezoekende foodprofessionals, veel vakwedstrijden en veel evenementen in sfeervol aangeklede beurshallen. Zo is de jubileumeditie van Gastvrij Rotterdam het beste samen te vatten. Deelnemende bedrijven hadden er bij aanvang van de beurs dan ook duidelijk zin in.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid