Bidfood verlengt opnieuw samenwerking met Compass Group
Groothandel - Online groothandel Bidfood gaat de komende vijf jaar opnieuw de samenwerking aan met Compass Group Nederland. De overeenkomst werd vorige week door beide partijen getekend en heeft openheid naar elkaar toe als basis.
Compass Group Nederland verleent haar diensten inmiddels op 1.700 klantlocaties in uiteenlopende sectoren, waaronder het bedrijfsleven, de zorg, het onderwijs, de overheid, de horeca en de vrijetijdssector. Activiteiten die door verschillende dochterbedrijven worden geëxploiteerd zoals Eurest, Eurest Services, Xandrion en Famous Flavours. Met de verlenging van de samenwerking blijft Bidfood ook de komende vijf jaar leverancier van alle pakketten aan alle Compass cateringlocaties.
Transparantie
De velenging volgde volgens Geert Kuipers, Procurement Director Benelux bij Compass Group Nederland, na een intensieve marktverkenning. Maar groeiambities van de Compass Group en de transparantie in de samenwerking zorgde uiteindelijk tot het verlengen van de samenwerking. Ook Bidfood is blij met de continuering. “Met de huidige omstandigheden in de markt is het een mooi signaal om het partnership met Compass te verlengen”, aldus Timo Snijders, Commercieel Manager National Accounts en Zorg van Bidfood. Beide partijen staan in deze complexe tijd voor uitdagingen. Zowel Compass als Bidfood zullen in de nieuwe veranderende markt hun weg moeten vinden met een bedrijfsvoering die efficiënt en flexibel is, en waar tevens oog is voor verdere verduurzaming.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Compass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtPS in Foodservice lanceert PS Impact Score
Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.
Lees berichtSlootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen
Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...
Lees berichtBidfood zet voor derde keer spetterend horecafeest neer
Event – Het was de derde editie van het Horecafeest van Bidfood, een feest voor alle horecamedewerkers. Ruim 15.000 bezochten het event in de Amsterdamse Ziggo maandagavond en lieten de muziektempel ontploffen tijdens het horecafeest van het Jaar.
Lees berichtUnilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank
Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.
Lees bericht10e editie Gastvrij Rotterdam sfeervol van start gegaan
Vakbeurzen – Veel bezoekende foodprofessionals, veel vakwedstrijden en veel evenementen in sfeervol aangeklede beurshallen. Zo is de jubileumeditie van Gastvrij Rotterdam het beste samen te vatten. Deelnemende bedrijven hadden er bij aanvang van de beurs dan ook duidelijk zin in.
Lees bericht