Dijana Cicak marketing director bij La Place
Benoeming - Dijana Cicak start per 1 juni a.s. als marketing director van foodserviceformule La Place. De afgelopen maanden was zij al op interimbasis actief betrokken bij de aangescherpte positionering van La Place. Met de komst van Dijana Cicak (44) wil La Place doelgericht verder bouwen aan het horecamerk. Frank Wubben, de recent aangestelde managing director bij La Place: “Dijana brengt uitvoerige kennis en expertise mee op terreinen die cruciaal zijn voor de verdere groei van La Place, zoals merkpositionering, innovatie en klantcommunicatie. Ik ben ervan overtuigd dat Dijana in veel opzichten een zeer mooie aanwinst.” Marketingprofessional Dijana Cicak bekleedde verschillende functies bij onder meer Unilever en Ahold. De afgelopen vier jaar was zij als partner werkzaam bij het internationale marketingbureau Pepperbrands. Bron: @FoodClicks Benoeming - Dijana Cicak start per 1 juni a.s. als marketing director van foodserviceformule La Place. De afgelopen maanden was zij al op interimbasis actief betrokken bij de aangescherpte positionering van La Place. Met de komst van Dijana Cicak (44) wil La Place doelgericht verder bouwen aan het horecamerk. Frank Wubben, de recent aangestelde managing director bij La Place: “Dijana brengt uitvoerige kennis en expertise mee op terreinen die cruciaal zijn voor de verdere groei van La Place, zoals merkpositionering, innovatie en klantcommunicatie. Ik ben ervan overtuigd dat Dijana in veel opzichten een zeer mooie aanwinst.” Marketingprofessional Dijana Cicak bekleedde verschillende functies bij onder meer Unilever en Ahold. De afgelopen vier jaar was zij als partner werkzaam bij het internationale marketingbureau Pepperbrands. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtLa Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas
Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.
Lees berichtOmzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen
Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.
Lees berichtOnverkocht La Place brood wordt Borrelbrood bij Jumbo Foodmarkt
Voedselverspilling – Jumbo introduceert tijdens de Verspillingsweek iets nieuws: Borrelbrood. Het gaat om onverkocht La Place brood van de vorige dag dat wordt belegd in de keukens van Jumbo Foodmarkten en vervolgens alsnog wordt verkocht.
Lees bericht50% minder voedselafval bij Vermaat in 2027 met Orbi’s
Voedselverspilling - Vermaat gaat op grote schaal de strijd aan tegen voedselverspilling. Onderdeel van die aanpak is de inzet van de technologie van Orbisk, de zogenaamde Orbi. De voedsel verspilling moet met deze slimme technologie in 2027 met 50% zijn teruggebracht.
Lees berichtHalfjaaromzet Jumbo groeit met 8,8%, die van La Place 36%
Analyse – De consumentenomzet van Koninklijke Jumbo Food Groep is in het eerste halfjaar van 2023 gegroeid met 8,8 procent naar €5,96 miljard. Ook de omzet van La Place groeide. Deze nam toe met 36% naar €69 miljoen euro in de eerste zes maanden.
Lees bericht