Formulenieuws - Pizza-keten Domino’s realiseerde de afgelopen vijf - met inmiddels 270 winkels - een groei van 300% in het aantal lunchorders. Het merendeel van deze orders is afhaal. Domino’s verwacht dat deze trend zich de komende jaren alleen nog maar sterker zal ontwikkelen.
Mede door de sterke groei van het aantal lunchorders heeft de pizzaketen ook meerdere locaties met de lunch geopend. Misja Vroom, CEO Domino’s Benelux: “Het ‘s avonds laten bezorgen van je eten, is een commodity geworden. Ik ben ervan overtuigd dat het laten bezorgen van de lunch net zo vanzelfsprekend gaat worden. Met name millenials kiezen voor gemak en lunchen steeds vaker buiten de deur. Met ruimere openingstijden van onze vestigingen spelen we daar op in. Al onze nieuwe winkels zijn zeven dagen per week geopend voor lunch. De komende maanden openen we nog eens dertig winkels die allemaal geopend zijn voor lunch.”
Een groot deel van de bestaande winkels is inmiddels verbouwd en alle nieuwe winkels hebben een moderne en warme uitstraling. Zo wordt er veel gebruik gemaakt van natuurlijke materialen zoals hout en zijn er in de winkels met een zitgedeelte comfortabele zithoeken gecreëerd. De franchiseformule is sinds 1989 gevestigd in Nederland en is qua aantallen vestigingen met 270 het grootste Quick Service Restaurant van Nederland.
Bron: @FoodClicks
Formulenieuws - Pizza-keten Domino’s realiseerde de afgelopen vijf - met inmiddels 270 winkels - een groei van 300% in het aantal lunchorders. Het merendeel van deze orders is afhaal. Domino’s verwacht dat deze trend zich de komende jaren alleen nog maar sterker zal ontwikkelen.
Mede door de sterke groei van het aantal lunchorders heeft de pizzaketen ook meerdere locaties met de lunch geopend. Misja Vroom, CEO Domino’s Benelux: “Het ‘s avonds laten bezorgen van je eten, is een commodity geworden. Ik ben ervan overtuigd dat het laten bezorgen van de lunch net zo vanzelfsprekend gaat worden. Met name millenials kiezen voor gemak en lunchen steeds vaker buiten de deur. Met ruimere openingstijden van onze vestigingen spelen we daar op in. Al onze nieuwe winkels zijn zeven dagen per week geopend voor lunch. De komende maanden openen we nog eens dertig winkels die allemaal geopend zijn voor lunch.”
Een groot deel van de bestaande winkels is inmiddels verbouwd en alle nieuwe winkels hebben een moderne en warme uitstraling. Zo wordt er veel gebruik gemaakt van natuurlijke materialen zoals hout en zijn er in de winkels met een zitgedeelte comfortabele zithoeken gecreëerd. De franchiseformule is sinds 1989 gevestigd in Nederland en is qua aantallen vestigingen met 270 het grootste Quick Service Restaurant van Nederland.
Bron: @FoodClicks
Tankstation – Jitha’s Deli, het horecaconcept van Jitha van Staveren, gaat starten met het bezorgen van gerechten vanuit de vestiging in Emmeloord. Dat heeft het bedrijf in Emmeloord bekend gemaakt.
Formulenieuws - Papa John’s Nederland ondergaat onder een nieuwe eigenaar een strategische rebranding en richt de focus op kwaliteit en versheid. Als onderdeel van deze koerswijziging opent de pizzaketen ook een nieuwe deegfabriek onder de rook van Amsterdam.
Bezorging - Online supermarkt Picnic neemt vanaf donderdag ook retourpakketjes van PostNL mee. Klanten kunnen als hun boodschappen aan huis bezorgd worden de pakketjes gratis meegeven aan de bezorger van Picnic.
Formulenieuws - Fastfood- en bezorgformule Burgerme in Nederland heeft 2024 succesvol afgesloten, zo laat het bedrijf weten. Het is een jaar geweest van groei, innovatie en goede prestaties. Met meer dan 432.055 bestellingen en een gemiddelde maandomzet per vestiging van €53.273,- laat de formule zien dat het een sterke speler is in de bezorgmarkt, meldt het bedrijf in een persbericht.
Formulenieuws - Poké&ZO is een samenwerking aangegaan met Sligro Food Group. De groothandel is daarmee de totaalleverancier van de vijf Poké&ZO-locaties in Nederland geworden. Het contract heeft een looptijd van vijf jaar.
Formulenieuws – Spare Rib Express heeft de afgelopen periodesubtiele aanpassingen aangebracht aan het logo en de gebruikte kleuren. De nieuwe huisstijl maakt onderdeel uit van de nieuwe positionering van de fastfoodformule. De vernieuwingen zijn al zichtbaar op de website, app, verpakkingen, het hoofdkantoor en het wagenpark.