Drie nieuwe vegetarische pizza’s bij Domino’s


Formulenieuws – Domino’s komt met drie nieuwe vegetarische pizza’s. De vraag naar vegetarische is zo groot dat het assortiment verder wordt uitgebreid. Domino’s bakte in 2019 4 miljoen vegetarische en veganistische pizza’s. De drie vegetarische pizza’s die Domino’s nu aan het menu toevoegt zijn  ‘de Veggi Pesto Pollo’, ‘Veggi chicken tropicana’ en de ‘Veggi shoarma’. De ‘Veggi chicken tropicana’ is ook als 100% vegan pizza te bestellen door online de mozzarella te vervangen voor vegan kaas. De verbreding in het assortiment is een logische volgens Tyla Robinson, chef Domino’s, omdat het bedrijf uiteindelijk voor iedereen een pizza wil maken, ongeacht de voorkeuren. “Daarom zijn de vegetarische kip en shoarma 100% vrij van ingrediënten van dierlijke oorsprong en kunnen daarom ook als los ingrediënt worden toegevoegd op de vier vegan pizza’s die al op het menu staan,” aldus Robinson. De vegetarische en veganistische pizza’s maken inmiddels een belangrijk onderdeel uit van de omzet van Domino’s. Werden er in 2016 nog 1,9 miljoen vegetarische en veganistische pizza’s gebakken, nu is dat met 105% gestegen naar 4 miljoen. Inmiddels bevat 21% van alle bestellingen een vegetarische pizza, zo laat de pizzabezorgdienst weten. Domino’s is partner Week zonder Vlees Vanwege het succes van de vegetarische pizza’s is Domino’s ook partner geworden van de Nationale Week Zonder Vlees, die van 9 t/m 15 maart wordt gehouden. Communicatiemanager Marianne Kemps van Domino’s daarover: “Met onze deelname willen we laten zien dat het heel gemakkelijk is om een dag geen vlees eten. Ook als je wilt bestellen kun je vlees laten staan“. De vegetarische en veganistische pizza’s zijn bij alle 290 vestigingen verkrijgbaar. Bron: @FoodClicks

Formulenieuws – Domino’s komt met drie nieuwe vegetarische pizza’s. De vraag naar vegetarische is zo groot dat het assortiment verder wordt uitgebreid. Domino’s bakte in 2019 4 miljoen vegetarische en veganistische pizza’s. De drie vegetarische pizza’s die Domino’s nu aan het menu toevoegt zijn  ‘de Veggi Pesto Pollo’, ‘Veggi chicken tropicana’ en de ‘Veggi shoarma’. De ‘Veggi chicken tropicana’ is ook als 100% vegan pizza te bestellen door online de mozzarella te vervangen voor vegan kaas. De verbreding in het assortiment is een logische volgens Tyla Robinson, chef Domino’s, omdat het bedrijf uiteindelijk voor iedereen een pizza wil maken, ongeacht de voorkeuren. “Daarom zijn de vegetarische kip en shoarma 100% vrij van ingrediënten van dierlijke oorsprong en kunnen daarom ook als los ingrediënt worden toegevoegd op de vier vegan pizza’s die al op het menu staan,” aldus Robinson. De vegetarische en veganistische pizza’s maken inmiddels een belangrijk onderdeel uit van de omzet van Domino’s. Werden er in 2016 nog 1,9 miljoen vegetarische en veganistische pizza’s gebakken, nu is dat met 105% gestegen naar 4 miljoen. Inmiddels bevat 21% van alle bestellingen een vegetarische pizza, zo laat de pizzabezorgdienst weten. Domino’s is partner Week zonder Vlees Vanwege het succes van de vegetarische pizza’s is Domino’s ook partner geworden van de Nationale Week Zonder Vlees, die van 9 t/m 15 maart wordt gehouden. Communicatiemanager Marianne Kemps van Domino’s daarover: “Met onze deelname willen we laten zien dat het heel gemakkelijk is om een dag geen vlees eten. Ook als je wilt bestellen kun je vlees laten staan“. De vegetarische en veganistische pizza’s zijn bij alle 290 vestigingen verkrijgbaar. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Drie favoriete gerechten in één My Domino’s Box

Introductie – Pizzaketen Domino's introduceert de My Domino's Box: een eenpersoons box met ruimte voor een mini-versie van je favoriete pizza en twee bijgerechten. De box is naar eigen smaak samen te stellen. Volgens Domino’s zijn er op die manier honderden mogelijke combinaties mogelijk.

Lees bericht




Cateraar kan milieukosten verlagen door dierlijk eiwit te schrappen

Onderzoek - Broodbeleg zorgt binnen catering verreweg voor de hoogste milieukosten, vooral vanwege de dierlijke eiwitten. Dat blijkt uit onderzoek van CE Delft gedaan bij cateraar Hutten en drie cateringlocaties. Belangrijk doel van het onderzoek was te kijken met welke voedingsproducten bedrijfsrestaurants hun assortiment het snelst kunnen verduurzamen. Het schrappen van dierlijk eiwit in het assortiment zorgt voor een aanzienlijke...

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid