Family introduceert frites truffel-parmezaan
Formulenieuws – Fastfoodketen Family introduceert na de pestofrikandel van Pierre Wind nu ook de frites truffel-parmezaan. Deze nieuwe frites special is vanaf 1 juli bij de locaties van Family verkrijgbaar. Met het aanbieden van deze nieuwe frites special brengt Family een buitenlandse trend naar Nederland. In New York zijn deze ‘dirty fries’ al een ware rage, volgens formulehuis FHC Formulebeheer, waartoe Family behoort. De frites truffel-parmezaan is uitvoerig geproefd. De lekkerste combinatie bleek Parmezaanse kaas en Remia’s Legendary black truffle mayonaise, waaraan nog wat ingrediënten aan worden toegevoegd. Speciaal aanbod Net als burgers worden tegenwoordig ook frites overgoten met allerlei ingrediënten en sauzen. Voor Family is de frites truffel-parmezaan een extra toevoeging op het frites special aanbod dat al enige tijd wordt gevoerd. Eerder plaatste Family met succes onder andere de kapsalon, frites hete kip, frites warm vlees, boerenfrites en Oosterse frites special op haar menukaart. De frites truffel-parmezaan staat in ieder geval tot eind september op het menu bij Family. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Fastfoodketen Family introduceert na de pestofrikandel van Pierre Wind nu ook de frites truffel-parmezaan. Deze nieuwe frites special is vanaf 1 juli bij de locaties van Family verkrijgbaar. Met het aanbieden van deze nieuwe frites special brengt Family een buitenlandse trend naar Nederland. In New York zijn deze ‘dirty fries’ al een ware rage, volgens formulehuis FHC Formulebeheer, waartoe Family behoort. De frites truffel-parmezaan is uitvoerig geproefd. De lekkerste combinatie bleek Parmezaanse kaas en Remia’s Legendary black truffle mayonaise, waaraan nog wat ingrediënten aan worden toegevoegd. Speciaal aanbod Net als burgers worden tegenwoordig ook frites overgoten met allerlei ingrediënten en sauzen. Voor Family is de frites truffel-parmezaan een extra toevoeging op het frites special aanbod dat al enige tijd wordt gevoerd. Eerder plaatste Family met succes onder andere de kapsalon, frites hete kip, frites warm vlees, boerenfrites en Oosterse frites special op haar menukaart. De frites truffel-parmezaan staat in ieder geval tot eind september op het menu bij Family. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
FHC Formulebeheer viert 30 jarig bestaan
Formulenieuws – Vandaag op de dag af, bestaat FHC Formulebeheer 30 jaar. Zaterdag 30 maart is dan ook de aftrap van het jubileumjaar van het formulehuis, bekend van de franchiseformules Foodmaster, VITAL en Family. Het komend jaar staan tal van activiteiten op het programma.
Lees berichtFHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag
Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.
Lees berichtVITAL keert terug als cateraar ROC Amsterdam
Catering - Na een jaar afwezigheid is VITAL-catering weer terug als cateraar op het ROC in Amsterdam. VITAL-catering gaat het cateren samen met Cater Concept uit Raalte invulling geven.
Lees berichtTwee nieuwe Limited Edition-toppings bij Frites Atelier
Formulenieuws - Frites Atelier is altijd op zoek naar nieuwe smaken en combinaties. Voor deze lente en zomer heeft initiatiefnemer achter het horecaconcept en chef kok Sergio Herman zich laten inspireren door de rijke en gevarieerde smaken van Thailand tot aan Italië met de Limited Edition 'Creamy Carbonara' en de 'Thai ChickenSpecial'.
Lees berichtFastserviceformule Family krijgt vernieuwde huisstijl
Formulenieuws - Vijf jaar na de complete rebranding van het merk Family krijgt de formule een vernieuwde huisstijl. FHC. Formulebeheer vindt de huidige huisstijl nog altijd passen, maar tijd een nieuw jasje.
Lees berichtFamily start pilot met bestelzuil in Heemskerk
Formulenieuws - FHC Formulebeheer en Foodticket zijn dit voorjaar een samenwerking gestart om het online bestelplatform te optimaliseren. Deze week werd daarin eerste stap gezet met de plaatsing van de eerste orderkiosk. Family-ondernemer Sander Koenekoop had de primeur.
Lees bericht