Foodie’s Micromarkets Selecta krijgen AH to go-assortiment


Formulenieuws - Albert Heijn en Selecta Nederland bundelen de krachten met onbemande Albert Heijn to go. De onbemande Foodie’s Micromarkets gaan voortaan het vernieuwde en vers assortiment van AH to go aanbieden. Beide partijen willen volgend jaar gezamenlijk 100 locaties openen

Biede bedrijven geven aan dat er door de samenwerking een nieuw concept ontstaat waarmee beide partijen inspelen op de behoefte van gevarieerd en gezond eten op de werkvloer.  Selecta heeft een sterk netwerk binnen bedrijven en instellingen en via het assortiment van AH to go kan op elke gewenste locatie ingespeeld worden met het productaanbod.

Beide bedrijven zien mogelijkheden voor groei. In 2021 openen Selecta en Albert Heijn op minimaal 100 kantoorlocaties in Nederland een onbemande Albert Heijn to go om in de jaren daarna gezamenlijk verder uit te breiden, zo laten zij weten. Naast kantoren leent deze onbemande Albert Heijn to go zich goed voor bijvoorbeeld ziekenhuizen en onderwijsinstellingen.

Veranderende behoefte

Onderzoek van Selecta laat zien dat de kantooromgeving sterk verandert. Het kantoor wordt dé plek om elkaar te ontmoeten en samen te werken. Een zogenoemde ‘Grab & Go micromarket’ waar klanten op elk moment van de dag verse en gevarieerde producten kunnen vinden, sluit daarbij aan. Selecta startte vorig jaar met de eerste locatie van Foodie’s Micromarket. Jan Marck Vrijlandt, MD Benelux bij Selecta: “Naast de veranderende functie zien we dat werknemers minder vaak en op wisselende tijden aanwezig zijn op kantoor. Deze trend stelt andere eisen aan het aanbod van food and beverage op de werkvloer. Dit betekent dat werknemers 24/7 toegang moeten hebben tot gevarieerd en gezond eten en drinken.”

Out-of-Homemarkt

Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: “Wij willen er altijd en overal zijn voor onze klanten. Om de hoek, onderweg en online. Met lekker en gevarieerd eten, altijd waar voor je geld en veel gemak. Er zijn in Nederland en Vlaanderen nog volop mogelijkheden om ons netwerk verder uit te breiden. Met dit vernieuwende Albert Heijn to go concept zetten we een volgende stap in de wereld van out-of-home consumptie.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




AH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch

Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.

Lees bericht

‘Kwart supermarktomzet tabak naar tankstations en tabakszaken’

Tankstations - In de eerste vier weken van het jaar is de verkoop van tabak hard gedaald bij de supermarkten, terwijl de tankstations en de tabaks- en gemakszaken de omzet fors zagen toenemen. Volgens cijfers van marktonderzoekbureau Circana lag de omzet bij supermarkten 25% lager. Opvallend want vooralsnog zijn alleen de eigen filialen van Albert Heijn gestopt met de verkoop van...

Lees bericht


Dunkin’ lanceert ‘smartfridge koffie en donuts station’

Shopconcept – Koffie- en donutconcept Dunkin’ presenteert samen met Selecta, Alpro en Monin ‘De World of Dunkin’, een volgens het bedrijf ‘slimme verkoopoplossing met koffie, ijsdranken, Dunkin’ donuts, merchandise en andere producten’. De eerste units zijn reeds ontwikkeld en de primeur is voor Hotel Gorinchem van Van der Valk International, de belangrijkste belanghebbende in Dunkin’.

Lees bericht

BP Vlamings Dinteloord opent aparte TabakSpeciaalZaak

Tankstation – BP Dinteloord is naar alle waarschijnlijkheid het eerste Nederlandse tankstation dat een eigen TabakSpeciaalZaak heeft geopend. De vestiging ging deze week open en voldoet aan alle geldende wet- en regelgeving van dit moment. De TabakSpeciaalZaak is in een aparte, afgescheiden ruimte van de tankshop ingericht.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid