Gastvrij Rotterdam zet horecapersoneel in campagne centraal
Campagne - De horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam, die van 18 tot en met 20 september in Rotterdam Ahoy wordt gehouden, krijgt ter gelegenheid van de tiende editie een nieuw campagnebeeld. Centraal daarin staat de horecaprofessional.
Robert Melaard, managing director van Gastvrij Rotterdam: “In de nieuwe campagne vertegenwoordigen de 5 persona’s ieder een primaire bezoekersdoelgroep van Gastvrij Rotterdam. Van horecaondernemer tot manager, van (chef-)kok tot bartender en natuurlijk de maître of sommelier. Met het nieuwe beeld willen we de belangrijkste groepen professionals, die we jaarlijks op de beursvloer ontvangen, in de spotlights zetten. Gastvrij Rotterdam wil door de inzet van verschillende horecaprofessionals ook laten zien hoe gevarieerd de sector is als het gaat om werkzaamheden.
Grootste editie
Gastvrij Rotterdam verwacht dat de jubileumeditie de grootste editie wordt tot nu toe. Naast de zes themapaviljoens die inspelen op bijvoorbeeld plant-based producten of de actuele duurzaamheidstrends, biedt het programma veel bekende wedstrijden, zoals de Nederlandse finale van de belangrijkste kookwedstrijd ter wereld, de Bocuse D’Or. Nieuw dit jaar is de finale van de Green Chef’s Hat van het Gastronomisch Gilde, de eerste grote professionele plantaardige kookwedstrijd in Nederland.
Bron: Gastvrij Rotterdam/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Marco van der Wijngaard net niet in wereldfinale Bocuse d’Or
Wedstrijd - Het Nederlandse Bocuse d’Or team met chef Marco van der Wijngaard en commis Stijn de Jong (beiden Sterklas) zijn er net niet in geslaagd om een plek te winnen in de wereldfinale van Bocuse d’Or. Het team kreeg een penalty en eindigde ondanks een goede prestatie tijdens de Europese finale in het Noorse Trondheim de 11de...
Lees bericht75% standruimte Gastvrij Rotterdam 2024 is verkocht
Vakbeurs - De belangstelling voor de 11e editie van Gastvrij Rotterdam, die van 23 tot en met 25 september 2024 wordt gehouden in Rotterdam Ahoy, is groot. Dit laat de organisatie weten. 75% van de beschikbare standruimte zou zijn verkocht.
Lees berichtAnne-Wies van Oosten genomineerd voor Wijnvrouw van het Jaar
Verkiezing - Tijdens een besloten diner met Marimar Torres van Familia Torres wijnen uit Californië, heeft de vakjury van Wijnvrouw van het Jaar 2024 Anne-Wies van Oosten aangekondigd als tweede kanshebber voor de titel.
Lees berichtSpaanse vakbeurs Alimentaria&Hostelco verwacht 15% groei
Vakbeurzen - Alimentaria&Hostelco, vakbeurs voor de sectoren voeding, dranken, foodservice en horeca-apparatuur, keert van 18 tot en met 21 maart 2024 terug naar de Gran Vía van Fira de Barcelona. De beurs toont een lijst van 900 internationale exposanten uit meer dan 60 landen.
Lees berichtTrendwatcher Scholtens ziet ons lijden aan digitale obesitas
Event – “We zijn allemaal verslaafd aan digitale dopamine, en lijden hierdoor in een bepaalde vorm aan digitale obesitas”. Woorden van trendwatcher Jeanneke Scholtens van Buro Zorro tijdens de workshop die zij gaf op Gastvrij Rotterdam bij een bijeenkomst van FoodserviceXS.
Lees berichtJubileumeditie van Gastvrij Rotterdam breekt alle records
Vakbeurzen - Gastvrij Rotterdam vierde de afgelopen drie dagen haar 10e editie. De beurs in vijf de hallen van Rotterdam Ahoy was met 500 deelnemende bedrijven volledig uitverkocht, waarmee deze editie de grootste tot nu toe is. Ook werd met 18.559 bezoekers een recordaantal gerealiseerd.
Lees bericht