Green Food Lab zet volgende stap met nieuw managementteam


Vlnr: Isabel Boerdam, Jody Vermeij, Kim Zoon en Floor van den Elshout

Consultancy - Food consultancy & communications agency Green Food Lab heeft per 1 mei een nieuw managementteam. Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, draagt vanaf dat moment de dagelijkse leiding over aan Kim Zoon, Jody Vermeij en Floor van den Elshout.

Het nieuwe managementteam wil het bureau, dat gespecialiseerd is in de niche van ‘green food’, verder professionaliseren en begeleiden van scale-up naar toonaangevend communicatiebureau in de foodsector. “Green Food Lab is in de zomer van 2018 gegroeid uit het succes van de Nationale Week Zonder Vlees”, licht Boerdam toe. “Nu, bijna vier jaar later, staat er een bureau met een sterke positionering, dertig medewerkers en een klantportfolio waarmee we impact kunnen maken. Ook in de branche wordt dit gezien met een EFFIE Award, twee SAN Accenten, een FD Gazelle benoeming en een European Excellence Award. Daar ben ik enorm trots op. Nu is het tijd voor de volgende fase en draag ik mijn stokje met plezier en vertrouwen over aan Kim. Zij is betrokken bij Green Food Lab vanaf het begin en dankzij haar ervaring en kwaliteiten de aangewezen persoon om samen met Jody en Floor Green Food Lab verder te professionaliseren.”


Go-to partner
Volgens komend managing director Kim Zoon heeft Green Food Lab zichzelf als nieuwkomer bewezen als go-to partner wanneer het gaat om communicatie in de snel veranderende duurzame foodsector. “Merken als Albert Heijn, Beyond Meat, Bonduelle, Dille & Kamille, Dr. Oetker, Julia’s, Kwekkeboom, Santa Maria, Tilda, Quorn en Zespri vinden bij ons de verfrissende kijk en heldere werkwijze waar ze naar op zoek zijn. De combinatie van onze expertise en flexibele, ondernemende scale-up mentaliteit levert onze klanten mooie resultaten op. Het is mijn doel om ervoor te zorgen dat we deze kwaliteit constant hooghouden door voorop te blijven lopen en die kijk in ons DNA te verankeren. Een mooie uitdaging waar ik samen met Jody en Floor ontzettend veel zin in heb.”

Missie
De missie van Green Food Lab is plantaardig het nieuwe normaal maken. Anders dan de meeste communicatiebureaus focust Green Food Lab zich op een niche, waarmee het bureau zich heeft gespecialiseerd op het gebied van gezonder, duurzamer en plantaardiger eten.

Bron: @FoodClicks
 

Auteur: paulpeterblonk@gmail.com

Gerelateerd nieuws

Isabel Boerdam onderscheiden met Jaap Lagerweij Young Talent Award

Verkiezing - Isabel Boerdam van Green Food Lab (en initiatiefneemster van De Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel) is op het Nationaal Food Congres in het Scheveningse Kurhaus onderscheiden met de Jaap Lagerweij Young Talent Award. De Jaap Lagerweij Young Talent Award is een initiatief van het Nationaal Food Congres.

Lees bericht


Nationale Week Zonder Vlees-campagne krijgt Europees vervolg

Campagne – De Nationale Week Zonder Vlees, het initiatief dat Nederland al vijf jaar inspireert minder vlees te eten, krijgt vanaf 2023 een Europees tintje. Dankzij het Europese subsidieprogramma ‘Horizon Action Grant’ kan de campagne uitgebreid worden naar het buitenland. Het eerste land is België, waar de week in oktober 2023 wordt gehouden. Daarna volgen andere Europese landen.

Lees bericht

De Pizzabakkers komen met plant-based pizza

Formulenieuws – De Pizzabakkers komen in april met een plant-based pizza, die ontwikkeld is met een team van plant-basedspecialisten. De plant-based pizza, met de naam ’Nduja Vegana, staat vooralsnog tijdelijk op het menu.

Lees bericht

Week Zonder Vlees voegt in 2022 ‘& Zuivel’ toe

Campagne - De jaarlijks terugkerende campagne ‘De Nationale Week Zonder Vlees’ vraagt deze editie ook aandacht voor de impact van zuivel op het klimaat. Met de toevoeging ‘& Zuivel’ worden de deelnemers ook uitgedaagd om niet alleen het vlees een week te laten staan maar ook zuivel.

Lees bericht


Vierde editie Nationale Week Zonder Vlees van start

Actieweek – Vandaag gaat de vierde editie van de Nationale Week Zonder Vlees van start. Tijdens deze campagne wordt Nederland bewust gemaakt van de positieve impact van minder vlees eten, en ervaren zij hoe gemakkelijk dit kan zijn. Het animo van partners en andere organisaties is onverminderd groot. Naast vele Nederlanders, supermarkten en producenten, sluiten ook scholen, pompstations, studentenverenigingen en ministeries...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid