Grolsch laat Meesterbrouwer klant adviseren


Actie - Winkelbezoekers kunnen voortaan ‘Advies van de Meesterbrouwer’ van Grolsch vragen voor een passend biertje. De bierbrouwer heeft een interactief display ontwikkeld, waar consumenten een Grolsch bier kunnen scannen en advies krijgen van Meesterbrouwer Marc Janssen.

Het display is een nabootsing van een horecabar, waar Grolsch Meesterbrouwer Marc Janssen de rol van barman vertolkt. Klanten die de barcode van een flesje Grolsch scannen krijgen via de display tekst en uitleg over het bier. De display zorgt voor extra beleving in het bierschap.

Door het advies ontdekken klanten niet alleen het diverse aanbod van Grolsch bieren, maar leren ze ook meer over de smaak van het bier. “Op deze manier zijn we in staat om de consument op een leuke en verrassende manier mee te nemen in ons veelzijdige assortiment. Ons doel is om hen te helpen om op de winkelvloer hun keuze makkelijker te maken” vertelt Iris Weelink, Brand Activation Manager bij Grolsch.

De vuurdoop van het display heeft inmiddels plaatsgevonden en de reacties waren enthousiast: “We zijn altijd op zoek naar vernieuwende samenwerkingen die klanten inspireren. Dit display van Grolsch is uniek en vernieuwend en helpt ons bij ons doel om iedere week weer klanten te inspireren”, aldus AH Driessen – Arnhem Schuytgraaf.

Bron: Grolsch/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Heineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar

Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.

Lees bericht








© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid