Heineken en Rijksmuseum verlengen partnership


Dolf van den Brink en Taco Dibbits

Samenwerking _ Heineken en het Rijksmuseum hebben hun bestaande partnership tot en met eind 2025 verlengd. Daarmee blijft de Amsterdamse brouwer de komende twee jaar nauw verbonden aan het Rijksmuseum.

“Het partnership tussen Heineken en het Rijksmuseum is gebaseerd op een gedeelde visie om mensen op een bijzondere manier samen te brengen en (toekomstige) cultuurliefhebbers te laten genieten van kunst en geschiedenis,” zo laten beide partijen weten. In de afgelopen jaren hebben twee bedrijven samengewerkt bij het organiseren van exclusieve evenementen die gericht zijn op jongvolwassenen, zoals de Heineken Music Sessions en het Rijksmuseum NEXT Tuinfeest.

Heineken en het Rijksmuseum zijn partners sinds 2013, het jaar dat het Rijksmuseum volledig vernieuwd zijn deuren weer opende. Bij die gelegenheid werden bierflesjes ontworpen met werken uit de collectie. Dolf van den Brink, CEO Heineken: " Het Rijksmuseum is een icoon van Nederland en speelt een essentiële rol bij het introduceren van nieuwe doelgroepen in de wereld van kunst en cultuur. Heineken, geboren en getogen in Amsterdam, draagt graag actief bij aan deze missie om mensen samen te brengen en hen te laten genieten van bijzondere momenten.” Taco Dibbits, hoofddirecteur Rijksmuseum: “De band tussen Heineken en het Rijksmuseum gaat al meer dan 150 jaar terug. Ik ben er trots op dat we samen een brede groep (toekomstige) cultuurliefhebbers in contact brengen met kunst en geschiedenis.”

Bron: Heineken/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Heineken volop van start met EK-activatieprogramma

Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...

Lees bericht





Heineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar

Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid