Horeca Bingo Spektakel trekt 45.000 bezoekers
Groothandel – Het door Bidfood in samenwerking met de Horecava, Horecabrains en diverse partners georganiseerde Horeca Bingo Spektakel trok gisteravond 45.000 online kijkers. De avond vol entertainment werd gepresenteerd door Ruben Nicolai met muziekentertainment van onder andere André Hazes en René le Blanc.
“Ik mis jullie, ik mis jullie zo erg,” zo opende presentator Ruben Nicolai de avond. Hij lichtte toe waarom de huidige situatie in de horeca hem zo raakt. “Zodra het weer mag, ga ik leven in de horeca.” Hij was geraakt en geïnspireerd door de horeca omdat die ondanks de maatregelen, zich niet klein laat krijgen. “We weten allemaal: na het bitter komt het zoet.”
Bijna 45.000 kijkers
Bijna 45.000 mensen uit de horecabranche genoten van de livestream waarbij een spectaculair potje bingo afgewisseld werd met optredens van artiesten zoals André Hazes en René le Blanc. De prijzenpot had een totale waarde van 99.999 euro en bestond volledig uit horeca gerelateerde producten. De hoofdprijs bestond uit een shoptegoed ter waarde van 10.000 euro bij Bidfood.
Veerkracht
Het doel van de bingo was om de horeca een mooie avond te bezorgen in deze bittere tijd. “Dat verdient de branche”, aldus Dick Slootweg, CEO van Bidfood. “We zijn blij en dankbaar dat we met zoveel trouwe partners en leveranciers deze avond mochten organiseren. Wij proberen in deze tijd toch een glimlach op het gezicht van de horeca te krijgen.” Net als Ruben Nicolai roemt ook Dick Slootweg de veerkracht van de branche: “Na een zwaar jaar en de weken die ons nog te wachten staan, valt de flexibiliteit van onze klanten wederom op. We gaan ons samen voorbereiden op de drukste zomer ooit.”
Bron: Bidfood/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtLuuk Scholte nieuwe algemeen directeur Greendish
Benoeming - Voormalig directeur Horecava Luuk Scholte is per februari 2024 gestart als algemeen directeur van Greendish. Hij volgt in deze functie Michael Salmagne op.
Lees berichtPS in Foodservice lanceert PS Impact Score
Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtSjoerd Mampaeij wint het NK Lekkerste Broodje 2024
Wedstrijd - Sjoerd Mampaeij van restaurant Midas in Woerden heeft tijdens de Horecava de 39ste editie van het NK Lekkerste Broodje op zijn naam geschreven. Hij wist de jury unaniem te overtuigen met zijn Broodje Beef Teriyaki.
Lees berichtTawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024
Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.
Lees bericht