Hutten voor de 7e keer beste out of home formule At Work


Medewerkers van Hutten vieren voor de zevende keer dat zij de GfK Award voor At Work hebben binnengehaald

Verkiezing  - Voor de zevende keer komt Hutten als winnaar uit de bus in de categorie ‘At Work’ van het GfK Out of Home Formule Rapport. Hutten scoort op alle onderdelen bovengemiddeld ten opzichte van de andere formules in het At Work kanaal.

In het jaarlijkse landelijke consumentenonderzoek door onderzoeksbureau GfK hebben dit jaar meer dan 6000 gasten hun mening gegeven over food-service formules. Dat doen ze door een waardering te geven voor de zogenaamde 7 G’s: Gemak, Gastvrij, Goedkoop, Genieten, Gezond, Goed geweten en Goed verhaal. Binnen de normering wegen niet alle G’s even zwaar. Zo is in de formule At Work het belang van Genieten het grootst.

In een reactie laat Guido van der Krabben, Operationeel Directeur Business Horeca & Hospitality Services  weten bijzonder blij te zijn. Vooral ook omdat het rapport weer beter was. Sabine de Hoon, Consultant Out-of-Home bij GfK: “Hutten heeft zich verbeterd op alle aspecten en scoort op alle G’s beter dan het kanaalgemiddelde. Met een gemiddelde van 6,9 staan jullie dan ook op nummer 1.”

Bron: Hutten/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Consumentenbestedingen stegen in 2023 met 6%

Analyse - De consumentenbestedingen in fast moving consumer goods (FMCG) en Tech & Durables (T&D) stegen in 2023 met 6 procent ten opzichte van 2022. Het markttotaal komt daarmee uit op 78,6 miljard euro in 2023. Dat blijkt uit de nieuwe NIQ Retail Spend Barometer, die de verkoopgegevens verzamelt van zowel NIQ als GfK. 

Lees bericht


Hutten wordt Food & Beverage-partner van DPG Media

Catering - Vanaf halverwege maart volgend jaar wordt Hutten de nieuwe partner voor het verzorgen van het aanbod Food & Beverage voor de medewerkers van DPG Media. De cateraar uit Veghel gaat dat voor de DPG-Mediamedewerkers verzorgen op drie locaties: het nieuwe Nederlandse hoofdkantoor Mediavaert in Amsterdam-Duivendrecht en de kantoren in Best en Rotterdam.

Lees bericht


Wakker Dier zet tien ‘plantaardige’ cateraars in het zonnetje

Campagne – Omdat tien bedrijfscateraars zich hebben gecommitteerd aan de ‘meer plant, minder dier’-doelstelling van Wakker Dier, zet de organisatie deze in een printadvertentie in het zonnetje. De betreffende cateraars hebben toegezegd in 2030 minimaal zestig procent plantaardige eiwitten aan te bieden van alle verkochte eiwitten.

Lees bericht


Lidl Beste Supermarkt van Nederland in GfK zomerrapport

Verkiezing -  Lidl is in het Zomerrapport van onderzoeksbureau GfK uitgeroepen tot 'Beste Supermarkt van Nederland'. Dit jaarlijkse rapport beoordeelt de Nederlandse supermarkten op een aantal aspecten. Lidl is overall als beste beoordeeld op het onderdeel kwaliteit en versafdelingen.

Lees bericht

Cateringsector gaat voedselverspilling in kaart brengen

Catering – Elf ondernemingen in de cateringsector en twee brancheverenigingen hebben gezamenlijk besloten werk te gaan maken van voedselverspilling en starten met het in kaart brengen van de hoeveelheid voedsel dat wordt verspild. Het gaat om alle sectoren waarin de cateraars actief zijn, dus bedrijfskantines, zorginstellingen en schoolkantines.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid