Hutten wordt Food & Beverage-partner van DPG Media
![](/images/made/uploads/DPG_Media_en_Hutten_600_338_90.jpg)
Catering - Vanaf halverwege maart volgend jaar wordt Hutten de nieuwe partner voor het verzorgen van het aanbod Food & Beverage voor de medewerkers van DPG Media. De cateraar uit Veghel gaat dat voor de DPG-Mediamedewerkers verzorgen op drie locaties: het nieuwe Nederlandse hoofdkantoor Mediavaert in Amsterdam-Duivendrecht en de kantoren in Best en Rotterdam.
DPG Media wil voor de medewerkers een plek creëren waar zij vanuit hun drive en passie voor media kunnen werken, kunnen samenwerken en de verbinding met elkaar op kunnen zoeken. Stijn Van Den Acker, Facility Manager DPG Media Nederland en België: “Naast de vele werkplekken en brainstorm- en vergaderruimtes zijn er veel faciliteiten waar men die verbinding kan opzoeken. Bedrijfsrestaurants met goede horeca zijn hierin essentieel. Wij geloven dat we in Hutten de juiste partner gevonden hebben, omdat zij op een vergelijkbare manier naar de rol van horeca kijken”. Kwaliteit, duurzaamheid en betaalbaarheid zijn in het keuzeproces voor DGG Media belangrijk geweest, laat Van den Acker weten.
Mediavaert
In Amsterdam wordt op dit moment gebouwd aan Mediavaert, dat vanaf maart 2024 het nieuwe hoofdkantoor van DPG Media in Nederland wordt. Naast vele werkplekken en brainstorm- en vergaderplekken, heeft het gebouw radio-opnamestudio’s voor Qmusic en JOE, restaurants, sportfaciliteiten én wordt het een eventlocatie aan de kade van de Duivendrechtsevaart. “Hutten gaat in Mediavaert meer dan 2000 medewerkers dagelijks voorzien van een duurzame, gezonde en smaakvolle lunch. Op de andere locaties, in Best en Rotterdam, zullen nog eens meer dan 200 medewerkers genieten van ons culinaire aanbod en gastvrijheid. Daarnaast verzorgen we de banqueting en kunnen we met Hutten food & design voor elk gewenst event maatwerk leveren,” aldus Bram Meijer, operationeel directeur Business Horeca bij Hutten.
Onbepaalde tijd
Hutten en DPG Media gaan een partnerschap aan voor onbepaalde tijd. “Hieruit spreekt een groot vertrouwen,” aldus Meijer. “Deze samenwerking belooft een duurzaam partnerschap te worden waarin we met veel enthousiasme bijdragen aan de duurzaamheid, vitaliteit en werkgeluk bij DPG Media."
Bron: Hutten/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
De Eetgemak Groep en TotaalVERS bundelen krachten
Samenwerking – Maaltijdenproducent De Eetgemak Groep en TotaalVERS, gespecialiseerd in het leveren van een totaalpakket aan eten en drinken, bundelen hun krachten. Doel van de samenwerking is de dienstverlening naar afnemers verder verbeteren.
Lees berichtSodexo streeft naar 33% plantaardig in 2025
Catering - In 2025 is minimaal 33% van de gerechten in Sodexo bedrijfsrestaurants volledig plantaardig. Dat laat de cateraar weten. Het is een van de kortetermijndoelen die onderdeel uitmaken van het internationale doel om in 2040 volledig klimaatneutraal te zijn.
Lees berichtHoreca Kassasysteem Mr. Winston wil internationaal groeien
Kassasystemen - Het Tilburgse bedrijf Mr. Winston heeft een investering van 600.000 euro opgehaald bij angel investors, waaronder Collin Crowdfund CEO Jeroen ter Huurne. Met het geld wil het in Nederland snelgroeiende horeca kassasysteem ook internationaal voet aan de grond krijgen.
Lees berichtNederlanders gebruiken vaker voedingssupplementen
Onderzoek - Het volgen van een gezonde levensstijl speelt een belangrijke rol in het leven van veel Nederlanders (88%). Ze proberen om gezonder te eten, voldoende te slapen en veel te bewegen, en maken daarnaast ook steeds vaker gebruik van ondersteunende middelen om gezond te blijven.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtSodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart
Catering - Vanaf maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.
Lees bericht