Hutten wordt Food & Beverage-partner van DPG Media


Impressie van Mediavaert in Amsterdam zoals die er in maart 2024 komt uit te zien / Foto bij: DPG Media

Catering - Vanaf halverwege maart volgend jaar wordt Hutten de nieuwe partner voor het verzorgen van het aanbod Food & Beverage voor de medewerkers van DPG Media. De cateraar uit Veghel gaat dat voor de DPG-Mediamedewerkers verzorgen op drie locaties: het nieuwe Nederlandse hoofdkantoor Mediavaert in Amsterdam-Duivendrecht en de kantoren in Best en Rotterdam.

DPG Media wil voor de medewerkers een plek creëren waar zij vanuit hun drive en passie voor media kunnen werken, kunnen samenwerken en de verbinding met elkaar op kunnen zoeken. Stijn Van Den Acker, Facility Manager DPG Media Nederland en België: “Naast de vele werkplekken en brainstorm- en vergaderruimtes zijn er veel faciliteiten waar men die verbinding kan opzoeken. Bedrijfsrestaurants met goede horeca zijn hierin essentieel. Wij geloven dat we in Hutten de juiste partner gevonden hebben, omdat zij op een vergelijkbare manier naar de rol van horeca kijken”. Kwaliteit, duurzaamheid en betaalbaarheid zijn in het keuzeproces voor DGG Media belangrijk geweest, laat Van den Acker weten.

Mediavaert

In Amsterdam wordt op dit moment gebouwd aan Mediavaert, dat vanaf maart 2024 het nieuwe hoofdkantoor van DPG Media in Nederland wordt. Naast vele werkplekken en brainstorm- en vergaderplekken, heeft het gebouw radio-opnamestudio’s voor Qmusic en JOE, restaurants, sportfaciliteiten én wordt het een eventlocatie aan de kade van de Duivendrechtsevaart. “Hutten gaat in Mediavaert meer dan 2000 medewerkers dagelijks voorzien van een duurzame, gezonde en smaakvolle lunch. Op de andere locaties, in Best en Rotterdam, zullen nog eens meer dan 200 medewerkers genieten van ons culinaire aanbod en gastvrijheid. Daarnaast verzorgen we de banqueting en kunnen we met Hutten food & design voor elk gewenst event maatwerk leveren,” aldus Bram Meijer, operationeel directeur Business Horeca bij Hutten.

Onbepaalde tijd

Hutten en DPG Media gaan een partnerschap aan voor onbepaalde tijd. “Hieruit spreekt een groot vertrouwen,” aldus Meijer. “Deze samenwerking belooft een duurzaam partnerschap te worden waarin we met veel enthousiasme bijdragen aan de duurzaamheid, vitaliteit en werkgeluk bij DPG Media."

Bron: Hutten/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Overname Albron en Hutten succesvol afgerond

Overname - Albron laat weten succesvol de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector, te hebben afgerond. Volgens de foodservice-organisatie Albron kan het met deze strategische overname haar positie als marktleider uitbreiden, haar dienstenaanbod verder verbreden en meer maatschappelijke impact maken.

Lees bericht


KLM gaat eigen cateringbedrijf onder de loep nemen

Catering - KLM gaat de eigen cateringactiviteiten onder de loep nemen en mogelijk afslanken. De beslissing maakt onderdeel uit van een stevig pakket aan maatregelen om de financiële en operationele prestaties van het luchtvaartbedrijf structureel te verbeteren. KLM behaalde in het derde kwartaal van dit jaar met 396 miljoen euro een lagere winst dan een jaar eerder.

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid