Hutten wordt Food & Beverage-partner van DPG Media


Impressie van Mediavaert in Amsterdam zoals die er in maart 2024 komt uit te zien / Foto bij: DPG Media

Catering - Vanaf halverwege maart volgend jaar wordt Hutten de nieuwe partner voor het verzorgen van het aanbod Food & Beverage voor de medewerkers van DPG Media. De cateraar uit Veghel gaat dat voor de DPG-Mediamedewerkers verzorgen op drie locaties: het nieuwe Nederlandse hoofdkantoor Mediavaert in Amsterdam-Duivendrecht en de kantoren in Best en Rotterdam.

DPG Media wil voor de medewerkers een plek creëren waar zij vanuit hun drive en passie voor media kunnen werken, kunnen samenwerken en de verbinding met elkaar op kunnen zoeken. Stijn Van Den Acker, Facility Manager DPG Media Nederland en België: “Naast de vele werkplekken en brainstorm- en vergaderruimtes zijn er veel faciliteiten waar men die verbinding kan opzoeken. Bedrijfsrestaurants met goede horeca zijn hierin essentieel. Wij geloven dat we in Hutten de juiste partner gevonden hebben, omdat zij op een vergelijkbare manier naar de rol van horeca kijken”. Kwaliteit, duurzaamheid en betaalbaarheid zijn in het keuzeproces voor DGG Media belangrijk geweest, laat Van den Acker weten.

Mediavaert

In Amsterdam wordt op dit moment gebouwd aan Mediavaert, dat vanaf maart 2024 het nieuwe hoofdkantoor van DPG Media in Nederland wordt. Naast vele werkplekken en brainstorm- en vergaderplekken, heeft het gebouw radio-opnamestudio’s voor Qmusic en JOE, restaurants, sportfaciliteiten én wordt het een eventlocatie aan de kade van de Duivendrechtsevaart. “Hutten gaat in Mediavaert meer dan 2000 medewerkers dagelijks voorzien van een duurzame, gezonde en smaakvolle lunch. Op de andere locaties, in Best en Rotterdam, zullen nog eens meer dan 200 medewerkers genieten van ons culinaire aanbod en gastvrijheid. Daarnaast verzorgen we de banqueting en kunnen we met Hutten food & design voor elk gewenst event maatwerk leveren,” aldus Bram Meijer, operationeel directeur Business Horeca bij Hutten.

Onbepaalde tijd

Hutten en DPG Media gaan een partnerschap aan voor onbepaalde tijd. “Hieruit spreekt een groot vertrouwen,” aldus Meijer. “Deze samenwerking belooft een duurzaam partnerschap te worden waarin we met veel enthousiasme bijdragen aan de duurzaamheid, vitaliteit en werkgeluk bij DPG Media."

Bron: Hutten/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht

Leo catering lanceert lifestyle visie met Mind&Health

Catering - Leo catering start met lifestyle visie, waarbij het streven naar een integraal gezonde levensstijl centraal staat. Leo catering is van mening dat het als cateraar meer kan bijdragen aan vitaliteit dan alleen met voeding en heeft daarvoor een partnership gesloten met Mind&Health.  

Lees bericht

FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid