Joep Hutschemakers nieuwe GM Benelux Deliveroo


De nieuwe General Manager Benelux Joep Hutschemakers van Deliveroo

Benoeming - Deliveroo heeft Joep Hutschemakers benoemd tot General Manager Benelux. Hij leidt al sinds augustus het bezorgplatform vanuit Amsterdam. Later wordt voor België en Luxemburg gezocht naar een general manager die aan hem zal rapporteren.

Hutschemakers zal zich focussen op het verder versnellen van de huidige sterke groei van Deliveroo in deze markten. Hij neemt daarvoor een veel ervaring mee op het gebied van e-commerce en het neerzetten van snelgroeiende organisaties. Zo was Hutschemakers sinds 2019 CEO van online kaartenbedrijf Greetz, dat onlangs naar de beurs ging als onderdeel van de Moonpig Groep. Daarvoor vervulde hij diverse functies bij Ebay Classifieds, eerst bij Marktplaats en later als Managing Director voor België. Daarvoor werkte hij langere tijd in New York voor uitgeverij en dataleverancier RELX.

Verbinden

Het bezorgplatform van Deliveroo heeft de afgelopen maanden het aantal aangesloten restaurants en partners fors zien toenemen, mede dankzij de coronamaatregelen. Hutschemakers: “Wat mij enorm aanspreekt is dat Deliveroo, net als Greetz en Marktplaats, een bedrijf is dat mensen verbindt rond een leuke en makkelijke ervaring. Bij Deliveroo draait het om de food-ervaring en het verbinden van restaurants, consumenten en bezorgers”.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Roomijs populairder bij Nederlanders dan softijs’

Onderzoek – Nederlanders zijn gek op ijs, maar sommige ijsvarianten hebben toch de voorkeur. Zo is roomijs (40%) de favoriete ijssoort is, gevolgd door een hoorntje softijs (30%) en op de derde plek sorbetijs (17%). Dit bleek uit onderzoek van maaltijdenplatform Deliveroo onder 1000 Nederlanders.

Lees bericht



Deliveroo en FEBO starten actie rondom de Gouden Bitterbal

Formulenieuws – Onlangs meldde bezorgdienst Deliveroo op basis van eigen data dat de bitterbal een van de meest bestelde snacks was. Reden om met cafetariaketen FEBO een actie op te zetten rondom deze snack, met als inzet de Gouden Bitterbal. Wie straks bij een bestelling de Gouden Bitterbal aantreft kan een maandlang gratis bitterballen eten.

Lees bericht

Bubble tea en bagels groeien in populariteit bij Deliveroo

Analyse - Bezorgdienst Deliveroo heeft de besteldata bekeken van de lockdown om te analyseren wat de thuiszittende Nederlander bestelde in die periode. Naast populiare gerechten als pizza’s en hamburgers, blijken dat vooral dorstlessers te zijn als Bubble tea en bagels als ontbijtproduct.

Lees bericht


Tijdelijke Vegan-teststraat doorslaand succes

Pop-up – De opening van ‘s werelds eerste pop-up Vegan Teststraat in Amsterdam in het weekend van 27 en 28 maart was een doorslaand succes . Wegens de grote toestroom moest de drive-thru beide avonden eerder sluiten en bezoekers teleurstellen.

Lees bericht

Amsterdam opent eerste tijdelijke vegan-teststraat

Vegan - In het weekend van 27 en 28 maart openen Violife en Vegan Burger Brothers ‘s werelds eerste pop-up vegan teststraat. Bij de alternatieve teststraat is gratis een volledig plantaardige cheeseburger af te halen. De testlocatie is per auto via een drive thru te bezoeken bij Club Atelier in Amsterdam. 

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid