Joep Hutschemakers nieuwe GM Benelux Deliveroo


De nieuwe General Manager Benelux Joep Hutschemakers van Deliveroo

Benoeming - Deliveroo heeft Joep Hutschemakers benoemd tot General Manager Benelux. Hij leidt al sinds augustus het bezorgplatform vanuit Amsterdam. Later wordt voor België en Luxemburg gezocht naar een general manager die aan hem zal rapporteren.

Hutschemakers zal zich focussen op het verder versnellen van de huidige sterke groei van Deliveroo in deze markten. Hij neemt daarvoor een veel ervaring mee op het gebied van e-commerce en het neerzetten van snelgroeiende organisaties. Zo was Hutschemakers sinds 2019 CEO van online kaartenbedrijf Greetz, dat onlangs naar de beurs ging als onderdeel van de Moonpig Groep. Daarvoor vervulde hij diverse functies bij Ebay Classifieds, eerst bij Marktplaats en later als Managing Director voor België. Daarvoor werkte hij langere tijd in New York voor uitgeverij en dataleverancier RELX.

Verbinden

Het bezorgplatform van Deliveroo heeft de afgelopen maanden het aantal aangesloten restaurants en partners fors zien toenemen, mede dankzij de coronamaatregelen. Hutschemakers: “Wat mij enorm aanspreekt is dat Deliveroo, net als Greetz en Marktplaats, een bedrijf is dat mensen verbindt rond een leuke en makkelijke ervaring. Bij Deliveroo draait het om de food-ervaring en het verbinden van restaurants, consumenten en bezorgers”.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Crisp geeft niet wenselijke producten uit kerstpakket tweede kans’

Voedselverspilling – De helft van de producten die mensen aantreffen in hun kerstpakket worden weggegooid of belanden voor eeuwig in de voorraadkasten. Dat blijkt uit een consumentenpeiling van onderzoeksbureau YouGov (voorheen GfK). %). Naar schatting van YouGov gaat het om honderdduizenden producten per jaar. Online supermarkt Crisp vindt dat zonde en gaat de producten verzamelen.

Lees bericht



Deliveroo stopt activiteiten op de Nederlandse markt

Bezorgdienst - Deliveroo heeft woensdag bekend gemaakt dat het de activiteiten in Nederland gaat beëindigen. De aankondiging om met de Nederlandse activiteiten te stoppen werd al op 10 augustus gemeld, alleen wilde het bezorgbedrijf toen nog alle opties bekijken. Dat proces heeft nu geleid om alle operationele Nederlandse activiteiten op 30 november 2022 te beëindigen.

Lees bericht



Groei bezorgformules dé ontwikkeling in food van 2021

Foodservice – De explosieve groei van bezorgformules voor boodschappen en maaltijden is dé ontwikkeling van 2021 in de Nederlandse foodmarkt. Dat laat de FSIN Food500 2022 zien. Het Food Service Instituut Nederland (FSIN) publiceert dit overzicht van de vijfhonderd foodbedrijven met de hoogste omzetten dit jaar voor het eerst sinds de coronapandemie.

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid