Knorr-lijnen veranderen fasegewijs naar Knorr Professional
![](/images/made/uploads/KnorrProfessional_IntenseFlavour_CitrusFresh_(Medium)_768_1000_90.jpg)
Introductie – De Knorr-lijnen van Unilever Food Solutions veranderen fasegewijs naar Knorr Professional. Na de soepen zijn nu een drietal intense smaakversterkers aan het professionele assortiment toegevoegd.
De Knorr Professional producten zijn producten exclusief voor chefs en bedoeld om chefs te ondersteunen door tijdwinst te realiseren. De producten vormen stuk voor stuk de basis in de keuken, maar kunnen door toevoegingen van de chefs een eigen signatuur krijgen.
Unilever Food Solutions (UFS) is het veranderingsproces bij Knorr gestart met de soepen, maar het assortiment wordt de komende tijd steeds verder uitgebreid. De producten worden ondersteund met diverse recepturen en videofilms met toepassingen.
De Intense Flavours van UFS bestaan uit Citrus Fresh, Deep Smoke en Roast Umami.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Jasper Spaargaren nieuwe CMO bij The Flower Farm
Benoeming - Jasper Spaargaren is benoemd tot CMO van het merk The Flower Farm. Spaargaren is afkomstig van onder andere Unilever en Vrumona, maar werkte hiervoor als horecaondernemer bij het vernieuwende restaurantconcept The Shift in Den Bosch.
Lees berichtUnilever, Jumbo, Agrifirm en Ardo starten ‘Het Wortel Collectief’
Samenwerking – Omdat je samen in regeneratieve landbouw meer kunt bereiken dan alleen zijn Unilever, Jumbo, Agrifirm en Ardo Unilever, Jumbo, Agrifirm en Ardo ‘Het Wortel Collectief’ gestart. De naam verwijst naar het eerste product dat in het kader van het gezamenlijk regeneratieve project wordt ingezet, de wortel.
Lees berichtMark Hanemaaijer verruilt Unilever voor Europastry
Persoonlijk - Mark Hanemaaijer verruilt Unilever na 12 jaar om aan de slag te gaan bij Europastry als directeur Sales & Marketing Central Europe. Hanemaaijer werkte de afgelopen vijf jaar als directeur Out-of-Home. Daarvoor werkte Hanemaaijer voor de retail binnen Unilever, zo was hij onder meer verantwoordelijk voor de introductie van het Unilever-assortiment bij Aldi en Lidl.
Lees berichtUnilever en ID&T gaan samenwerken op 30 evenementen
Samenwerking - Unilever en eventorganisator ID&T Group gaan de komende drie jaar samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T. Op verschillende festivals, waaronder Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle shows van Awakenings, zullen verschillende Unilever-merken, zoals Lipton Ice Tea, te zien zijn.
Lees berichtUFS brengt trendrapport ‘Future Menus 2024’ uit
Trends - Unilever Foods Solutions (UFS) heeft haar jaarlijkse trendrapport Future Menus 2024 uitgebracht. In het rapport worden acht wereldwijde trends beschreven in foodservice. Met name de invloed van Gen Z op de voedingsindustrie en de kansen die het biedt voor chef-koks krijgen de aandacht.
Lees berichtUnilever zet merken Magnum en Ben & Jerry’s in de etalage
IJsdivisie - Unilever wil de ijsjesafdeling, waar de merken Magnum en Ben & Jerry's onder vallen, van de hand doen. Het levensmiddelenbedrijf is van mening dat de ijsdivisie met een andere eigenaar beter in staat is om te groeien.
Lees bericht