Knorr-lijnen veranderen fasegewijs naar Knorr Professional
_768_1000_90.jpg)
Introductie – De Knorr-lijnen van Unilever Food Solutions veranderen fasegewijs naar Knorr Professional. Na de soepen zijn nu een drietal intense smaakversterkers aan het professionele assortiment toegevoegd.
De Knorr Professional producten zijn producten exclusief voor chefs en bedoeld om chefs te ondersteunen door tijdwinst te realiseren. De producten vormen stuk voor stuk de basis in de keuken, maar kunnen door toevoegingen van de chefs een eigen signatuur krijgen.
Unilever Food Solutions (UFS) is het veranderingsproces bij Knorr gestart met de soepen, maar het assortiment wordt de komende tijd steeds verder uitgebreid. De producten worden ondersteund met diverse recepturen en videofilms met toepassingen.
De Intense Flavours van UFS bestaan uit Citrus Fresh, Deep Smoke en Roast Umami.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Unilever haalt mijlpaal van 1 miljoen geredde producten
Voedselverspilling – De samenwerking tussen Unilever en Too Good To Go tegen voedselverspilling heeft in twee jaar tijd 1 miljoen producten gered. Deze mijlpaal werd bereikt met het aanbieden van magic boxen, een verrassingspakket met producten die tegen de ‘ten minste houdbaar tot-datum' (THT) zitten, die via de Too Good To Go-app worden aangeboden. Eind 2022 introduceerden beide partijen ook de mogelijkheid om...
Lees berichtJorg Brouwer nieuwe general manager Iglo Nederland
Benoeming - Jorg Brouwer treedt per deze maand aan als general manager van Iglo Nederland. Voor deze overstap werkte hij als general manager global sales bij Nomad Foods International in het Verenigd Koninkrijk, het moederbedrijf van Iglo Nederland.
Lees berichtHein Schumacher verkast van FrieslandCampina naar Unilever
Personalia - Hein Schumacher verkast van FrieslandCampina naar Unilever. Daar wordt hij per 1 juli dit jaar de nieuwe topman. Schumacher volgt bij Unilever Alan Jope op, die vorig jaar september al te kennen gaf met pensioen te willen gaan.
Lees berichtRecordaantal van 45.000 pakketten voor de voedselbank
Voedselbanken – Vier dagen lang pakken honderden medewerkers van Unilever, voor het twaalfde jaar op rij pakketten in voor de Voedselbank. Dit jaar wordt een recordaantal van 45.000 pakketten samengesteld, met behulp van een aantal partners.
Lees berichtUnilever zet volgende stap tegen voedselverspilling
Voedselverspilling – Too Good To Go en Unilever zetten de volgende stap in de strijd tegen voedselverspilling. Voortaan is het mogelijk om via de Too Good To Go app een pakket met producten van onder andere Unox, Knorr, Calvé en Conimex thuis te laten bezorgen, direct van de maker naar de consument. Dat betekent ook voor Too Good To Go nieuwe...
Lees berichtUnilever geeft drie meest favoriete terrassen investeringsbudget
Verkiezing - Eeterij ‘t Wagenhuis uit Nieuw-Vossemeer, Grand Café De Dominee uit Oldenzaal en Strandpaviljoen Pier 7 uit Vlissingen zijn met hun respectievelijke 1e, 2e en 3e plaats de meest favoriete terrassen van Nederland. De winnende horecazaken gaan naar huis met forse prijzen, namelijk een investeringsbudget van respectievelijk 100.000, 50.000 en 30.000 euro.
Lees bericht