Knorr-lijnen veranderen fasegewijs naar Knorr Professional


De Citrus Fresh van Knorr Professional

Introductie – De Knorr-lijnen van Unilever Food Solutions veranderen fasegewijs naar Knorr Professional. Na de soepen zijn nu een drietal intense smaakversterkers aan het professionele assortiment toegevoegd.

De Knorr Professional producten zijn producten exclusief voor chefs en bedoeld om chefs te ondersteunen door tijdwinst te realiseren. De producten vormen stuk voor stuk de basis in de keuken, maar kunnen door toevoegingen van de chefs een eigen signatuur krijgen.

Unilever Food Solutions (UFS) is het veranderingsproces bij Knorr gestart met de soepen, maar het assortiment wordt de komende tijd steeds verder uitgebreid. De producten worden ondersteund met diverse recepturen en videofilms met toepassingen.

De Intense Flavours van UFS bestaan uit Citrus Fresh, Deep Smoke en Roast Umami.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Unilever haalt mijlpaal van 1 miljoen geredde producten

Voedselverspilling  – De samenwerking tussen Unilever en Too Good To Go tegen voedselverspilling heeft in twee jaar tijd 1 miljoen producten gered. Deze mijlpaal werd bereikt met het aanbieden van magic boxen, een verrassingspakket met producten die tegen de ‘ten minste houdbaar tot-datum' (THT) zitten, die via de Too Good To Go-app worden aangeboden. Eind 2022 introduceerden beide partijen ook de mogelijkheid om...

Lees bericht






Unilever zet volgende stap tegen voedselverspilling

Voedselverspilling – Too Good To Go en Unilever zetten de volgende stap in de strijd tegen voedselverspilling. Voortaan is het mogelijk om via de Too Good To Go app een pakket met producten van onder andere Unox, Knorr, Calvé en Conimex thuis te laten bezorgen, direct van de maker naar de consument. Dat betekent ook voor Too Good To Go nieuwe...

Lees bericht

Unilever geeft drie meest favoriete terrassen investeringsbudget

Verkiezing - Eeterij ‘t Wagenhuis uit Nieuw-Vossemeer, Grand Café De Dominee uit Oldenzaal en Strandpaviljoen Pier 7 uit Vlissingen zijn met hun respectievelijke 1e, 2e en 3e plaats de meest favoriete terrassen van Nederland. De winnende horecazaken gaan naar huis met forse prijzen, namelijk een investeringsbudget van respectievelijk 100.000, 50.000 en 30.000 euro.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid