Lightspeed lanceert loyalty programma voor horeca en retail
Introductie – Lightspeed, een kassasysteem voor zelfstandige retailers en horecaondernemers, introduceert Lightspeed Loyalty. Deze nieuwe technologie maakt het mogelijk voor zelfstandige retailers en horecaondernemers herhaalbezoeken te stimuleren en terugkerende klanten te belonen. Gebruikers krijgen op deze manier een beter inzicht in hun klantenbestand. Lightspeed Loyalty is meer dan een punt- en beloningssystemen, omdat de technologie er in voorziet dat ondernemers beter met hun klanten kunnen communiceren. Door een geïntegreerde e-mail marketing tool zijn klanten op een meer gepersonaliseerde manier te benaderen. “Iedere retailer en restaurateur heeft als doel om klanten de best mogelijke service te verlenen. Lightspeed Loyalty helpt hen om die service te leveren,” zegt Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed. Met Lightspeed Loyalty kunnen ondernemers een spaarprogramma opzetten, zijn gepersonaliseerde marketingcampagnes op te zetten met SMS en mobiele pushmeldingen en zijn klanten eenvoudig te segmenteren. Het verkrijgen van inzichten hoe klanten hun geld uitgeven en waaraan maakt het eenvoudiger daarop in te spelen. De software helpt daarbij door de gewoontes en interesses van klanten in één overzicht te presenteren. Bron: @FoodClicks Introductie – Lightspeed, een kassasysteem voor zelfstandige retailers en horecaondernemers, introduceert Lightspeed Loyalty. Deze nieuwe technologie maakt het mogelijk voor zelfstandige retailers en horecaondernemers herhaalbezoeken te stimuleren en terugkerende klanten te belonen. Gebruikers krijgen op deze manier een beter inzicht in hun klantenbestand. Lightspeed Loyalty is meer dan een punt- en beloningssystemen, omdat de technologie er in voorziet dat ondernemers beter met hun klanten kunnen communiceren. Door een geïntegreerde e-mail marketing tool zijn klanten op een meer gepersonaliseerde manier te benaderen. “Iedere retailer en restaurateur heeft als doel om klanten de best mogelijke service te verlenen. Lightspeed Loyalty helpt hen om die service te leveren,” zegt Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed. Met Lightspeed Loyalty kunnen ondernemers een spaarprogramma opzetten, zijn gepersonaliseerde marketingcampagnes op te zetten met SMS en mobiele pushmeldingen en zijn klanten eenvoudig te segmenteren. Het verkrijgen van inzichten hoe klanten hun geld uitgeven en waaraan maakt het eenvoudiger daarop in te spelen. De software helpt daarbij door de gewoontes en interesses van klanten in één overzicht te presenteren. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Voorschot bij reservering zorgt voor onbegrip bij horecagast
Onderzoek – Ruim twee op vijf (44%) Nederlanders begrijpt niet waarom ze een aanbetaling moeten doen bij het plaatsen van een online reservering voor een restaurant. Dit blijkt uit onderzoek van kassa- en betaalplatform Lightspeed. Steeds meer horecazaken vragen gasten een voorschot te betalen als maatregel tegen het stijgende aantal no-shows.
Lees berichtThe Sunny Burger Co. wint Lightspeed Award
Verkiezing – Vegan burger bar The Sunny Burger Co., gevestigd in Amsterdam en voorheen bekend als Miami Burger, heeft recent de Lightspeed Hospitality Award 2023 gewonnen. De prijs vormde een bekroning op de metamorfose die de vegan burger bar heeft ondergaan.
Lees berichtVerbeterde Lightspeed-versie voor restaurants
Introductie - Lightspeed lanceert de nieuwste versie van Lightspeed Restaurant voor de horecasector. Lightspeed is het geïntegreerde kassa- en betaalplatform voor horecaondernemers die willen groeien voorop willen blijven lopen.
Lees berichtLightspeed brengt uitbreidingsmodule Order Anywhere
Introductie - Om de toenemende digitalisering van de Nederlandse horecasector verder te ondersteunen, heeft Lightspeed, het ondernemingsplatform, een nieuwe uitbreidingsmodule voor Lightspeed Restaurant gelanceerd: Order Anywhere. Bestellingen en betalingen in restaurants en voor afhaal zitten nu in één systeem
Lees bericht‘Helft minder gasten bij geen pin-mogelijkheid’
Horeca – Horecazaken die geen mogelijkheid hebben om te betalen met de pinpas kunnen tot de helft van hun klandizie mislopen. Dat blijkt uit onderzoek gedaan in opdracht van Lightspeed. De pinas is verreweg het meest favoriete betaalmiddel; 85 procent van de Nederlanders betaalt in een horecazaak het liefst met pin.
Lees berichtHoreko lanceert feature voor betere grip op marge van bezorggerechten
Software - Softwareleverancier Horeko uit Amersfoort heeft deze maand twee nieuwe features gelanceerd voor haar keukenmanagementsysteem Horeko Kitchen Manager. Ze helpt hiermee horecaondernemers om meer grip te krijgen op de marge van bezorggerechten.
Lees bericht