Lipton Ice Tea lanceert verkiezing ‘het meest favoriete terras 2022’


Beeld van de Lipton-verkiezing van het meest favoriete terras 2022

Verkiezing – Een totale prijzenpot van 300.000 euro. Dat is te winnen voor horecaondernemers bij de verkiezing van het meest favoriete terras 2022, die Lipton Ice Tea donderdag is gestart. Het frisdrankmerk wil met de verkiezing de horecaondernemers ondersteunen en weer eens in het zonnetje zetten.

Na een aantal zware jaren, waarin het voor ondernemers nauwelijks mogelijk was om te investeren in hun horecazaak, wil Lipton Ice Tea de horeca nu weer flink in de schijnwerpers zetten met de verkiezing. Voor de winnaar van de verkiezing ligt er een prijs klaar van 100.000 euro. De totale prijzenpot bedraagt zelfs 300.000 euro. De terrasbezoeker bepaalt wie er met welke prijs vandoor gaat door op zijn of haar favoriete terras te stemmen.

Twaalf provinciewinnaars

Horeca-eigenaren kunnen met de beschikbaar gestelde materialen zelf actief campagne voeren om hun terras extra aan te kleden en te promoten. Uiterlijk 1 augustus worden allereerst twaalf provinciewinnaars bekendgemaakt. De verkiezing loopt vervolgens door tot en met 1 september, waarna op uiterlijk 1 oktober de nationale winnaars bekend worden gemaakt.

Positieve activatie

Lipton Ice Tea wil met de verkiezing een positieve beweging in de branche stimuleren. “Na twee jaren die er flink in gehakt hebben in de gehele sector, zetten we nu een positieve activatie neer om zoveel mogelijk mensen weer naar het terras te trekken,” aldus Mark Hanemaaijer, Director Out of Home bij Unilever.

Twee rondes

Voorwaarde voor meedoen aan de verkiezing is dat er Lipton Ice Tea wordt geschonken. De stemming verloopt in twee rondes; de regionale en de landelijke De horeca-eigenaar met het meest geliefde terras – en dus met het meeste aantal stemmen – wint de verkiezing en ontvangt een bedrag van 100.000 euro. De nummer 2 en 3 van Nederland ontvangen respectievelijk 50.000 en 30.000 euro aan prijzengeld. Consumenten kunnen stemmen op www.stemopjefavoriet.nl/lipton.

Ook consumenten maken kans in de prijzen te vallen, want Lipton Ice Tea verloot horecacheques met een waarde van 150 euro onder iedereen die een stem heeft uitgebracht.

Bron: Unilever/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid