Lipton maakt van theetijd vredestijd


Projectie van 'Make Tea Time,Peace Time' op Stedelijk Museum in Amsterdam

Actie – Lipton en Peace One Day hebben de handen op Internationale Dag van de Vrede ineen geslagen. Als één van de global partners van  de non-profitorganisatie wil het theemerk uitdragen dat theetijd een belangrijk bijdrage kan leveren aan persoonlijk geluk. Vandaar dat het merk de boodschap ‘Make Tea Time, Peace Time’ projecteert op een aantal iconische gebouwen over de hele wereld.

Daarnaast zorgt Lipton er ook voor dat het online event Peace One Day Live onder de aandacht wordt gebracht. Het draait bij alle activiteiten vooral om het connecten, want dagelijks contact draagt al in belangrijke mate bij aan geluk en gezondheid. Een kwartier oprechte interesse tonen in elkaar kan al het verschil maken. In onder andere Sydney, Kuala Lumpur, Parijs en Amsterdam heeft Lipton daarom een projectie getoond met de boodschap ‘Make Tea Time, Peace Time’, want onder het genot van een kop thee kan dat contact worden gemaakt.

Peace One Day Live

Vandaag organiseert Peace One Day in samenwerking met Lipton ook het online event Peace One Day Live om aandacht te genereren voor deze dag en sprekers een podium te geven waar zij vertellen wat vrede voor hen betekent. Onder andere acteur Jude Law, zangeres Emeli Sandé en Hanneke Faber, Global President Foods & Refreshment bij Unilever betreden het podium. Het online event is voor iedereen gratis te bekijken van 11.00 uur tot 23.30 uur via deze link.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Paviljoen Het Strandhuys meest favoriete Lipton-terras van Nederland

Verkiezing - Paviljoen Het Strandhuys in Bergen op Zoom, Brasserie de Zeester in Scherpenisse en Eetcafé Blik & Burgers in Zeist zijn uitgeroepen tot de drie meest favoriete terrassen van Nederland in 2023. De horecazaken deden mee aan de tweede editie van de landelijke competitie ‘Hét Lipton Terras van 2023’, waarmee het ijstheemerk ook deze zomer de horecaondernemers in het zonnetje wilde...

Lees bericht







Duurzame innovaties Unilever en een nieuwe perfect serve bij Lipton op Horecava

Introducties - Unilever pakt op de Horecava groots uit met diverse introducties en een nieuwe perfect serve van het belangrijkste terrasmerk van Nederland. Voor de bezoekers van de horecabeurs is het welkom in de duurzame wereld van Lipton, een wereld vol beleving en innovatie. De Horecava is voor Unilever jaarlijks het evenement om klanten te spreken en te informeren over...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid