Marketeer Roger Bloem verlaat Smullers


Persoonlijk – Aan het einde van het jaar verlaat Roger Bloem Smullers. Eind 2017 keerde hij bij deze snackbarketen terug als interim marketeer in afwachting van de verkoop door toenmalig exploitant NS Stations. Smullers wordt nu sinds begin dit jaar geëxploiteerd door Lagardère Travel Retail. Roger Bloem werkte eerder bij Smullers en keerde na een afwezigheid van 2,5 jaar weer terug bij de keten. Sinsdien realiseerde hij diverse marketingsuccessen. Zo introduceerde hij samen met zijn team de roze fritessaus tijdens Pride, waarvoor Smullers ook de Foodservice marketing Award ontving. Zette hij de vegetarische burger op de kaart en transformeerde hij onlangs nog een complete locatie in Amsterdam om tot vegetarische snackbar. Bloem werkte de afgelopen maanden samen met de nieuwe eigenaar Lagardère Travel Retail van Smullers aan de rebranding en de opening van twee pilotlocaties in Zaandam en Heerlen. Bloem werkte eerder als marketeer voor Burger King. Naar een opvolger wordt nog gezocht. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Smullers introduceert ‘Frietje Huwelijk’

Formulenieuws – Smullers heeft deze maand het Frietje Huwelijk geïntroduceerd. Met het frietje voor twee personen, en uiteraard een saus naar wens voor een ieder, haakt de snackformule van het station op een ludieke manier in op Valentijnsdag.

Lees bericht

NS wil roken op perrons verbieden en staakt tabaksverkoop

Stationsshops - ProRail en NS willen de stations samen stapsgewijs rookvrij gaan maken. Wat ProRail betreft verdwijnen in oktober de rookvoorzieningen op de perrons. En NS gaat vanaf 1 april dit jaar met de verkoop van tabak in haar eigen winkelformules stoppen. Uiteindelijk wil NS dat er op het station helemaal geen rook- en tabakswaren meer te krijgen zijn, zo laat...

Lees bericht

Makro wint Foodservice Marketing Award met Dish

Prijsuitreiking – Groothandel Makro werd woensdag 15 januari met DISH uitgeroepen tot beste marketingconcept. De prijs onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservicebranche en werd tijdens de Marketing Breakfast Club van Foodservice XS op de Horecava bekend gemaakt en uitgereikt. DISH is een nieuw digitaal platform voor horecaondernemers dat ook zeer geschikt is voor start-ups. Met het initiatief wil...

Lees bericht

Lagardère brengt Asian foodconcept YO! naar NS-stations

Formulenieuws - Lagardère Travel Retail, bekend van snackbarketen Smullers, brengt het Asian foodconcept YO! naar Nederland. Deze week opent het bedrijf gelijk twee locaties op stations. De Nederlandse YO!-filialen openen op Rotterdam Centraal Station en Den Haag Centraal Station vrijdag 20 december de deuren. René Veneboer, Commercieel Directeur Food & Travel Essentials Lagardère Travel Retail: “Met YO! brengen we...

Lees bericht


NS-formule Julia’s gaat uitstraling en assortiment aanpassen

Formulenieuws – De locatie van Julia’s op Station Rotterdam Centraal had de primeur gisteren: de pastaformule van NS Stations krijgt namelijk een nieuwe uitstraling en een uitgebreider assortiment. Ook de afhandelingstijd wordt straks op alle locatie versneld. Tenminste als het nieuwe concept de reiziger bevalt, zo laat NS Stations weten. Maar als het in de smaak valt dat worden alle 18...

Lees bericht

Verkoopaandeel ‘veganburger’ bij Smullers op 10%

Formulenieuws – 'Drie weken na zijn introductie stond de vegetarische burger bij Smullers solide op 10 procent,' laat marketeer Roger Bloem van de fastfoodketen weten in de Volkskrant. Dit naar aanleiding van de berichtgeving over de introductie van vegetarische burger bij Burger King, de Rebel Whopper. Inmiddels zit de vegetarische burger bij Smullers alweer meer dan een jaar in het assortiment...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid