Martijn de Bruin verlaat Datlinq
Persoonlijk - Insights Development Manager out of home bij Datlinq, Martijn de Bruin gaat een nieuwe uitdaging aan.
Martijn de Bruin vertrekt per 1 november bij data- en onderzoeksbureau Datlinq in Rotterdam. De Bruin was binnen zijn functie als Insights Development Manager verantwoordelijk voor de nationale en internationale monitors en onderzoeken binnen de out-of-homemarkt. De Bruin gaat een nieuwe uitdaging aan als ondernemer in de out of home- en retailsector. De Bruin: “Ik kijk terug op een geweldige tijd bij Datlinq, waar veel mooie resultaten zijn behaald en diepgaande marktinzichten zijn verzameld die een stevig fundament vormen voor de verdere integratie in de Roamler organisatie. Iedereen die hieraan heeft bijgedragen wil ik dan ook enorm bedanken,” zo laat hij weten aan @foodclicks.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Alcoholvrij bier steeds beter verkrijgbaar in horeca
Analyse – De beschikbaarheid van alcoholvrije bier varianten in de foodservice segmenten: eten, drinken, sporten, gemak, slapen en evenementen nemen toe. Inmiddels heeft 57 procent van de locaties in deze segmenten alcoholvrij bier beschikbaar, voor pils met alcohol ligt dit op 68 procent. Dat schrijft het Rotterdamse databedrijf Datlinq in een analyse.
Lees berichtNederlandse horeca groeit met 2.500 locaties in 2,5 jaar
Analyse - Het aantal horecazaken neemt al jaren toe en daar is in de afgelopen 2,5 jaar geen einde aan gekomen. Wel is er een afname te zien van bars en cafés die geen eten serveren, mobiele verkooppunten en discotheken. Dat blijkt uit gegevens van Datlinq.
Lees bericht‘80% van beursvloer SIAL Paris 2022 volgeboekt’
Beurzen – De vooruitzichten voor de Sial Parijs, die van 15 tot en met 19 oktober volgend jaar plaatsvindt, zijn veelbelovend. Ruim 80% van de beschikbare vloeroppervlakte is inmiddels gereserveerd, laat de organisatie weten.
Lees berichtThuisbezorging in 4 weken tijd met 20% gestegen
Analyse – De horeca is deze zomer minder hard gestegen dan in de zomer van vorig jaar. Anders ligt dat bij thuisbezorging. Dat blijft maar doorstijgen. De afgelopen 4 weken wederom met 20 procent (van 6,5% van de avondmaaltijden thuis naar 7,9%).
Lees berichtHorecabezoek groeit sterk door deze zomer
Analyse – De groei in horeca zet deze zomer door, terwijl thuisbezorging lijkt te stabiliseren. Die twee conclusies zijn te trekken uit het meest recente Visit Report van Datlinq.
Lees berichtEffecten versoepelingen teken zich af in foodservice
Analyse - Hoewel de effecten van de versoepelingen in de horeca op 28 april zich in P5 nog niet volledig laten zien, zijn al wel de eerste signalen zichtbaar. Helemaal met het mooie weer van de afgelopen dagen gaat de volgende periode er nog beter uitzien, maar P5 was al een opsteker, zij het dat er nog wel veel werk aan...
Lees bericht