Mike Boks nieuwe General Manager van STACH


Stach Schaberg (l) en Mike Boks bij de ingang van STACH aan de JP Heijestraat in Amsterdam

Benoeming – Mike Boks treedt per 1 januari 2023 aan als nieuwe General Manager van STACH. Hij neemt de taak over van Stach Schaberg, oprichter van STACH. Schaberg blijft als adviseur betrokken bij Vermaat. Vermaat voegde in 2019 STACH toe aan haar portfolio.

Na de overname van Vermaat groeide de keten. Boks moet de groei verder bevorderen. Boks: “STACH is een prachtig merk met enorm veel potentie. Ik wil het laten groeien binnen én buiten Vermaat. Deze positie als General Manager van STACH is voor mij een uitgelezen kans om samen met een jonge en energieke organisatie te kunnen ondernemen en van STACH een nóg sterkere love brand te maken dan het al is”.

In 2011 opende Schaberg zijn eigen New Yorkse deli op de hoek van de Van Woustraat en de Pieter Aertszstraat in de Pijp in Amsterdam. Al snel breidde hij uit in Amsterdam maar ook naar andere steden. Acht jaar en 19 vestigingen later nam food-serviceondernemer Vermaat de formule over om die groei nóg meer te bevorderen. Nog steeds onder leiding van Schaberg, maar aangevuld met de expertise van het gevestigde horecabedrijf.

Groei

In drie jaar tijd kwamen er 15 STACH-winkels bij: niet alleen op de hoek van een straat in de randstad maar ook in Groningen, in verschillende bedrijfspanden en in Lounge 4 van Schiphol. Met de komst van Boks zet Vermaat die groei door. Boks werkte in marketing en sales bij Heineken en is nu nog Head of F&B bij Schiphol.

Frisse blik

Schaberg blijft als adviseur betrokken bij de formule en Vermaat. Zonder zijn unieke visie en ondernemerschap was STACH nooit geworden wat het nu is, zegt Vermaat. Nu is de tijd aangebroken om STACH verder te laten groeien met een opvolger die de wereld met een frisse blik bekijkt.

Bron: Vermaat/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht


Younique Concepts en Vermaat bundelen de krachten aan de Amstel

Formulenieuws - Younique Concepts en Vermaat gaan samen een vernieuwde invulling geven aan de horecalocatie Amstel1. Daarmee krijgt het partnership tussen de twee bedrijven nog meer vorm.  Beide bedrijven werken al samen met de Pesca pop-ups op de Dutch Grand Prix en de TEFAF, waar Vermaat de food hospitality verzorgt.

Lees bericht


BOB wordt VIB bij De Vrienden van Amstel LIVE

Event – De 26e editie van De Vrienden van Amstel LIVE is van start gegaan. Tot en met 26 januari bezoeken 200.000 vrienden de grootste Amstel kroeg van Nederland. Zoals in iedere kroeg is het de vraag: wie is de BOB vandaag? Om de BOB extra positief in de schijnwerpers te zetten introduceert De Vrienden van Amstel LIVE de VIB; oftewel de ‘very...

Lees bericht


Omzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen

Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid