Mora start actie Snackfestival voor cafetaria’s
Actie – Snackfabrikant Van Geloven start in april met het merk Mora een nieuwe campagne voor cafetaria-ondernemers. Geen muziekfestival maar Snackfestival, met een line-up van Mora snacks.
Het Mora Snackfestival wordt grootschalig ondersteund door de inzet van radioreclame, YouTube en social media om zo alle snackliefhebbers van Nederland uit te nodig om langs te komen bij hun favoriete cafetaria. Bij aankoop van een Mora snack ontvangen cafetariabezoekers een kraskaart waarmee ze kans maken op één jaar lang gratis Mora snacks en vele andere prijzen.
“Deelnemende cafetaria’s ontvangen naast Mora snacks een exclusief Snackfestival pakket om hun zaak in festivalsferen te brengen. Zo zetten we de experts van het snacken - cafetaria’s - in het zonnetje en maken we er samen een mooi feestje van in de cafetaria”, aldus Kaylee Roeffen, Brand manager bij Van Geloven. Niet alleen cafetariabezoekers maken kans op prijzen. Ook deelnemende cafetaria’s. Zij maken kans op een jaarlang gratis Mora snacks.
Bron: Van Geloven/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Prijsontwikkeling cafetaria’s in 2024 stabiel
Analyse - Na 2 jaar van substantiële prijsstijgingen is het beeld over de eerste maanden van 2024 nu veel constanter. De prijsstijgingen zoals uit het verleden doen zich nu niet meer zo sterk voor.
Lees berichtCafetariaomzet groeit in februari met 2,4%
Cafetaria – De omzetten in de cafetariasector zijn in januari en februari dit jaar enigszins toegenomen ten opzichte van dezelfde maanden vorig jaar, met 2,8% in totaal. In de maand februari nam de omzet met 2,4% toe in vergelijking met dezelfde maand in 2023.
Lees berichtCafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024
Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtCafetariaomzet in 2023 met 6% gegroeid
Analyse – De omzet in de Nederlandse cafetaria’s is in het afgelopen kalenderjaar met 6,2% toegenomen. Dat is exact hetzelfde groeicijfer als dat van 2022 ten opzichte van 2021. De omzetten in de laatste drie maanden van 2023 waren zelfs gelijk aan die van 2022 dus omzetgroei van 0%.
Lees berichtOmzet cafetaria’s in maand oktober 2,4% lager
Analyse - In oktober is de omzet met 2,4% teruggelopen ten opzichte van de omzet in september. Vooral de kassatransacties hebben hieraan bijgedragen met een daling van 5,6%, terwijl de online transacties weer zijn gegroeid met 7,3%.
Lees bericht