Nieuwe app en website voor horecabezorgdienst Mr. Butler


Bezorgdienst - Horecabezorgdienst Mr. Butler maakt het gasten van restaurants nog makkelijker om hun bestellingen te doen. De bestelservice voor consumenten, die door horecaondernemers zelf is opgezet, heeft een nieuwe app en website gekregen.

Mr. Butler verdient niet aan restaurants; ze verdienen samen met restaurants. De tarieven zijn laag en winsten worden afgetopt en lokaal terug geïnvesteerd. Hierdoor maakt Mr. Butler de bezorging voor de horeca haalbaar en dat is een groot goed in een door corona geteisterde bedrijfstak, zo laat het bedrijf weten. Mr. Butler is als servicedienst daarom ook door groothandel Sligro geadopteerd in het solutions-programma en via de groothandel voor de klanten van Sligro beschikbaar in de gemeenten waar de bezorgdienst actief is. Dit betreft de vier steden Den Bosch, Venlo, Nijmegen en Helmond. Mr. Butler groeit snel en om die groei te ondersteunen werd onlangs een nieuwe app en website gelanceerd. 

Passend

De oprichters van Mr. Butler komen uit de horeca en kennen de branche. Ze zijn ervan overtuigd dat maaltijdbezorging anders kan én moet. Samen met partner Sligro ontzorgen, ondersteunen en adviseren ze restaurants over maaltijdbezorging. De horecabezorgdienst verschilt niet alleen in de manier waarop wordt samengewerkt met de horecaondernemers, de bezorging gebeurt ook op een wijze die past bij de gastvrijheid en de manier waarop de restaurants die willen uitstralen, zodat uit eten thuis voelt als uit eten gaan. Bovendien staan de bezorgers op de loonlijst en worden er gerechten geserveerd die aansluiten bij de kwaliteit die je van een restaurant mag verwachten.

Voordelen

Sinds corona heeft bezorging een enorme vlucht genomen, maar veel bestellingen zitten in de hoek van de snacks. Mr. Butler wil laten zien dat het ook met restauratief eten goed kan, tegen een billijke prijs voor de ondernemer en op een passende wijze geserveerd. Max Adriaanse van The Food Station Helmond: “Mr Butler geeft ons de mogelijkheid om onze gerechten bij buurtbewoners thuis te laten bezorgen. Als wij dit zelf zouden moeten doen, hadden we bezorgfietsen nodig of extra personeel, of waren we veel geld kwijt aan te hoge commissies. Mr. Butler neemt dit allemaal uit handen.” En Kristel Schulte van Poké Perfect Den Bosch: “We dragen minder commissie af dan bij andere services. Dat is een groot voordeel. Daarnaast heeft Mr. Butler nog meer voordelen. Via de orders spaar je als ondernemer voor kortingsbonnen van Sligro. Voor ons is dat ideaal, want wij doen regelmatig inkopen bij Sligro.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Prosus rondt overname Just Eat Takeaway af

Overname - Investeringsmaatschappij Prosus heeft het overnamebod op Just Eat Takeaway.com (JET) onvoorwaardelijk verklaard. Tijdens de biedingsperiode werd ruim 90 procent van de aandelen aangemeld of onherroepelijk toegezegd. Daarmee zijn alle voorwaarden vervuld en kan de transactie worden afgerond.

Lees bericht



Oud Sligro-man Hemko van Wezel stapt in bij HOMiES

Partner – Voormalig Marketing Directeur bij Sligro Food Group, Hemko van Wezel, wordt partner bij HOMIES, het foodservice-initiatief van Mehmet Eser. Met zijn komst start ook een nieuwe fase van HOMIES, aldus de oprichter. “Wat begon als netwerkorganisatie groeit nu uit naar verbindende beweging van mensen in foodservice die elkaar versterken, inspireren en helpen”.

Lees bericht

Sligro nieuwe partner van Gault&Millau Nederland

Samenwerking - Sligro Food Group heeft zich voor drie jaar verbonden als officiële partner van Gault&Millau Nederland, een samenwerking die door beide partijen bekend is gemaakt. De horecagroothandel en de restaurantgids bundelen hun krachten met als gezamenlijk doel: de Nederlandse gastronomie verder versterken.

Lees bericht



Dries Bögels vertrekt per 1 oktober bij Sligro Food Group

Groothandel - Sligro Food Group wijzigt per 1 oktober 2025 de samenstelling van haar Executive Board. Na een herziening van de huidige bestuursstructuur heeft het bedrijf besloten de raad terug te brengen van drie naar twee leden. De commerciële verantwoordelijkheid komt daarbij weer rechtstreeks onder de CEO te vallen. Dat laat de groothandel uit Veghel bij de presentatie van de halfjaarcijfers...

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid