Nieuwe website sauzenfabrikant Remia live
Webshop – Sauzenfabrikant Remia in Den Dolder heeft een nieuwe website geopend. De site toont niet alleen een overzicht van het brede productaanbod van het bedrijf, maar geeft ook praktische tips aan de foodprofessional over frituren en het gebruik van sauzen en dressings. Daarnaast heeft de site een handige webshop.
De website maakt duidelijk hoe breed het aanbod inmiddels is van de sauzenfabrikant, met de bekende merken als Remia en Gouda’s Glorie, maar ook met meer recentere merken als Yildriz, DeVlaendre en C’est Ça. Niet alleen deze sauzenmerken staan vermeld met hun toepassing, maar ook zijn talloze recepten terug te vinden met deze merken. Gerechten die eenvoudig zijn te bereiden, maar toch de menukaart een ander aanzien kunnen geven en de gasten verrassen.
Op de site zijn ook technische oplossingen terug te vinden die de afgelopen tijd zijn ontwikkeld om het ondernemers gemakkelijker te maken, het rendement kunnen verbeteren, of een antwoord zijn op veranderende hygiëneregels zoals met de bestrijding van het coronavirus. Wat dat laatste onderdeel betreft heeft Remia recent bijvoorbeeld de sauzendispenser ontwikkeld, die met de voet wordt bediend, en op die manier zonder verder productcontact, de juiste dosering geeft.
De website kent verder een webshop voor productbestellingen en eigen promotiematerialen. Ondernemers kunnen hier hun eigen communicatiematerialen samenstellen. Ook is de site voorzien van een beeldbank met sfeerbeelden voor menukaarten, narrowcasting of voor actie-billboards, die zowel binnen als buiten kunnen worden ingezet.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Bram Ladage schept 24.000 gratis frietjes weg op Valentijnsdag
Formulenieuws – Cafetariabedrijf Bram Ladage vierde Valentijnsdag dit jaar met het gratis weggeven van een ‘Brammetje’. Afgelopen woensdag werden op die manier maar liefst 24.000 klanten blij gemaakt met een gratis 'frietje met'.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtRemia opent ‘pop-up museum’ op Horecava
Actie - De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup is onlangs uitgeroepen tot het ‘Lekkerste Speciaaltje’. Als eerbetoon aan dit culinaire erfgoed heeft Remia tijdens de aankomende Horecava daarom een exclusief pop-up museum geopend, waar de combinatie wordt tentoongesteld.
Lees berichtSligro-M heropent vernieuwde groothandel in Brussel
Groothandel – Op donderdag 7 december 2023 is de volledig vernieuwde vestiging van Sligro-M in Brussel heropend. De openingshandeling werd gezamenlijk verricht door Laurent Nys (directeur van de vroegmarkt Mabru), Ludivine de Magnanville (voorzitter van de Federatie Horeca Brussel) en Pierre Kral (Sligro-M vestigingsmanager).
Lees berichtOok Horeca Expo in Gent ondervindt druk deelnemers
Horecavakbeurzen – Belgisch leukste horecabeurs is zondag van start gegaan. Het aantal deelnemende foodbedrijven aan de Horeca Expo in Gent lag deze editie iets lager dan vorig jaar. Ook duurt de beurs een dag korter. De Horeca Expo, waar de zuidelijke horecaprofessionals komen kijken, proeven en ontmoeten, ondervindt net als andere beurzen de druk bij de deelnemende leveranciers.
Lees bericht‘Fabrikant kan rechtstreeks aanbieden op nieuwe Makro-webshop’
Groothandel - Makro Nederland lanceert maandag een nieuwe horecawebshop waarbij fabrikanten hun totale assortiment rechtstreeks kunnen aanbieden aan de horeca. METRO AG, het moederbedrijf van Makro, zegt te bouwen aan het grootste Europese online platform voor de horeca.
Lees bericht